GŁÓWNA  ·  INFORMACJE i KONTAKT  ·  REGULAMIN  ·  KOMENTARZE   KOSZYK  ·  ZAMÓWIENIE  10 086 923/250 044
.:: SZUKAJ ::.
 
szukaj w opisach

» PROMOCJE !!!
» NOWOŚCI !!!

PROMOCJE (33)
 
PROFESJONALNE MYCIE, CZYSZCZENIE PŁYT WINYLOWYCH (1)

TECHNIKA I MECHANIKA
Fotografia (54)
Mechanika (182)
Elektryka, Elektronika (367)
Architektura i budownictwo (195)
Technika (550)
Automatyka (65)
Wyd. przed 1950 r. (51)

NAUKI ŚCISŁE
Matematyka (241)
Chemia (207)
Fizyka (119)
Informatyka (84)
Astronomia (16)
Wyd. przed 1950 r. (39)

NAUKI HUMANISTYCZNE I SPOŁECZNE
Pedagogika (204)
Psychologia (218)
Ekonomia i zarządzanie, prawo (279) »
Polityka, politologia (73)
Sztuka i kultura (339)
Językoznawstwo, polonistyka (334)
Etnologia, antropologia (72)
Etyka (7)
Socjologia (69)
Filozofia (168)
Wyd. przed 1950 r. (52)

NAUKI PRZYRODNICZE
Biologia (210)
Geografia (36)
Geologia, geodezja (75)
Ekologia (52)
Rolnictwo, zootechnika (53)
Wyd. przed 1950 r. (45)

HISTORIA
Polski (748)
Powszechna (304)
Biografie, wspomnienia (604)
Wyd. przed 1950 (62)

LITERATURA POPULARNA
Proza i dramat polski (473)
Proza i dramat zagraniczny (628)
Książki wydane przed 1950 rokiem (426)
Fantastyka, Science-fiction (124)
Książki popularnonaukowe (255)
Horror (34)
Poezja (139)
Sagi (3)
Ezoteryka, UFO (113)
Poradniki (376)
Komiksy (25)
Erotyka (21)
Humor (18)
Audiobooki (1)

LITERATURA DLA DZIECI
Polska (153)
Zagranica (113)
Wyd. przed 1950 r. (3)

SŁOWNIKI I ENCYKLOPEDIE
Słowniki (58)
Encyklopedie (9)
Wyd. przed 1950 r. (12)

KSIĄŻKI KULINARNE
Książki kulinarne (150)
Wyd. przed 1950 r. (2)

KSIĄZKI OBCOJĘZYCZNE
Wyd. przed 1950 rokiem (77)
Wyd. po 1950 roku (125)

RELIGIE, TEOLOGIA
Religie, teologia (1198)
Wyd. przed 1950 r. (80)

SPORT, TURYSTYKA, KRAJOZNAWSTWO
Sport, turystyka (601)
Wyd. przed 1950 r. (8)

MUZYKA
Nuty, śpiewniki (76)
Pozostałe (49)
Wyd. przed 1950 r. (33)

MEDYCYNA, ZDROWIE
Medycyna, zdrowie (431)
Wyd. przed 1950 rokiem (21)

PODRĘCZNIKI
Do nauki języków (114)
Przedmioty podstawowe (28)
Przedmioty zawodowe (14)
Wyd. przed 1950 r. (6)

POZOSTAŁE
Albumy (136)
Czasopisma (63)
Mapy (10)
Stara reklama
Varia (3)
Autografy, dedykacje (11)



Postaw mi kawę na buycoffee.to





RODO polityka prywatności


Zamówienia można składać telefonicznie pod numerem 784 088 234. Zapraszamy!



KONTAKT Z NAMI Napisz do nas
784 088 234 Zadzwoń

Czynne od 9.00 - 19.00




Ekonomia i zarządzanie, prawo

sortuj rosnąco cena sortuj malejąco sortuj rosnąco produkt sortuj malejąco sortuj rosnąco producent sortuj malejąco sortuj rosnąco nowość sortuj malejąco



 DO KOSZYKA 
Lojalność klienta a rozwój organizacji Stanisław Skowron, Łukasz Skowron

Producent: [16]

Cena: 20,00 zł

Opis: Difin 2012, str. 174, stan bdb- Książka zawiera niezwykle interesujące studium klienta jako głównego uczestnika rynku oraz celu i tworzywa kreującego każdą organizację. W syntetycznym ujęciu treść książki odpowiada na istotne pytanie: jak badać i (zobacz więcej ...)



 DO KOSZYKA 
Makroekonomia Część I Joachim Meisner

Producent:

Cena: 12,00 zł

Opis: Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania Im. Gen. Jerzego Ziętka w Katowicach 2003, str. 88, stan db (zaznaczenia w tekście) ISBN 83-88789-80-5



 DO KOSZYKA 
MAŁE JEST PIĘKNE. SPOJRZENIE NA GOSPODARKĘ ŚWIATA Z ZAŁOŻENIEM, ŻE CZŁOWIEK COŚ ZNACZY

Producent: Ernst Friedrich Schumacher [211]

Cena: 7,00 zł

Opis: PIW 1981, str. 336, stan db Ta książka należy do kanonu namysłu nad współczesnym światem drugiej połowy XX wieku, i to nie tylko od strony ekonomicznej. Jest chyba najgłębiej sięgającym traktatem o współczesnej gospodarce. Opublikował go w 1973 ro (zobacz więcej ...)



 WYPRZEDANY 
MANAGEMENT ZARYS ZARZĄDZANIA MAŁĄ FIRMĄ Lesław H. Haber

Producent: {68}

Cena: 9,00 zł

Opis: WPSB 1993, str. 240,stan db [nieaktualna pieczątka} Reprezentując - tak popularną w USA, Japonii i w Europie Zachodniej - orientację humanistyczną w zarządzaniu, autor w profesjonalny sposób przekazuje wiedzę i udziela wielu praktycznych wskazówek (zobacz więcej ...)



 DO KOSZYKA 
Manifest www.cluetrain.com koniec tradycyjnego biznesu R. Levine, Ch. Locke, D. Searls i D. Weinber

Producent: [89]

Cena: 25,00 zł

Opis: WIG – Press 2000, str194, stan bdb- Umieramy. Nigdy nie usłyszymy tych słów w reklamie telewizyjnej. Niemniej ta zasadnicza kwestia dotycząca ludzkiego istnienia zabarwia nasz świat oraz sposób, w jaki sami siebie w tym świecie postrzegamy. „Ży (zobacz więcej ...)



 DO KOSZYKA 
MARKETING M. Otte

Producent: 003 (49)

Cena: 6,00 zł   Stara cena: 8,00 zł

Opis: Gratis, 1991, str. 136, stan db+ (przykurzona okładka ) ISBN 3-927250-61-9 Spis treści: 1 Wprowadzenie 1.1 Nowoczesna koncepcja marketingu 1.2 Inne koncepcje marketingowe 1.3 Marketing-management: realizacja marketingu. 2 Typologia (zobacz więcej ...)



 DO KOSZYKA 
MARKETING M. OTTE

Producent:

Cena: 9,94 zł

Opis: Spółka „GRATIS" 1991 stan db+ (podniszczona lekko okładka, podpis), str. 136 ISBN



 DO KOSZYKA 
Marketing lateralny P. Kotler, F. Trias de Bes

Producent: [76]

Cena: 12,00 zł

Opis: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 2004, str. 220, stan bdb- W książce Autorzy przeprowadzili krytyczną analizę tzw. klasycznych zasad prowadzenia działalności marketingowej, zwłaszcza kreowania i wdrażania innowacji produktowych (polegających na d (zobacz więcej ...)



 DO KOSZYKA 
Marketing Management Eleventh edition P. Kotler

Producent:

Cena: 58,43 zł

Opis: Pearson 2003, str. ok 719 stan db+/bdb- (pieczatki pobiblioteczne wycofana) ISBN 0-256-10509-x Język angielski This worldwide best-selling book, the contents of which is presented here in 719 slides, highlights the most recent trends and de (zobacz więcej ...)



 DO KOSZYKA 
Marketing usług bankowych Mirosława Pluta-Olearnik

Producent: {68}

Cena: 9,00 zł

Opis: PWE 1999, str. 208, stan bdb Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podają w każdej książce z ser (zobacz więcej ...)



 DO KOSZYKA 
Marketing w małych i średnich firmach Heinz Schwalbe

Producent: [67]

Cena: 12,00 zł

Opis: WP 1993, str. 260, stan bdb- (podniszczona lekko okładka) ISBN 83-219-0638-9 Spis treści Przedmowa do wydania polskiego Przedmowa do wydania niemieckiego szóstego Przedmowa do wydania niemieckiego pierwszego Rozdział 1. Nie należy obawiać (zobacz więcej ...)



 WYPRZEDANY 
MARKETING W TURYSTYCE JERZY ALTKORN

Producent:

Cena: 7,00 zł

Opis: Wydawnictwo Naukowe PWN Warszawa 1995, str. 202, stan db WSTĘP 7 I. ISTOTA I ROLA MARKETINGU W TURYSTYCE 9 1.1. Pojęcie marketingu 9 1.2. Powstanie i rozwój marketingu turystycznego 11 1.3. Funkcje marketingu turystycznego 14 (zobacz więcej ...)



 DO KOSZYKA 
Marketing w zarządzaniu firmą handlową Maria Sławińska Elżbieta Urbanowska-Sojkin

Producent: (6)

Cena: 12,00 zł

Opis: Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa 1995, str. 216, stan db+ (przykurzona okładka ) ISBN 83-208-0880-4 Handel w warunkach przeobrażającej się gospodarki polskiej należy do najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin. Szanse (zobacz więcej ...)



 DO KOSZYKA 
MARKETINGOWE WYPOSAŻENIE PRODUKTU Andrzej Limański, Krystyna Sliwińska

Producent:

Cena: 14,00 zł

Opis: AE , 1994, str. 82, stan bdb- ISBN 83-86434-16-3 SPIS TREŚCI WSTĘP CZĘŚĆ I. OPAKOWANIE 1. POJĘCIE I ZNACZENIE OPAKOWAŃ W ASPEKCIE ICH BADAŃ 2. FUNKCJE OPAKOWAŃ 3. KODY KRESKOWE JAKO ELEMENT IDENTYFIKACYJNY 4. PROBLEMY PROJEKTOWANIA (zobacz więcej ...)



 DO KOSZYKA 
MAZOWSZE Studia Regionalne nr 3

Producent:

Cena: 11,92 zł

Opis: MBPR Warszawa 2009, str. 176 stan bdb- ISBN SPIS TREŚCI Od Redaktora Naczelnego From the Chief- in - Editor Część I. Analizy i Studia Krzysztof Opolski, Marcin Dwórznik, Wykorzystanie i interpretacja danych ekonomicznych w planowaniu s (zobacz więcej ...)



 DO KOSZYKA 
Menedżer czy antropolog? Jak powstaje dyskurs międzykulturowego marketingu i zarządzania

Producent: Maciej Witkowski (26)

Cena: 34,00 zł

Opis: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej 2007, stron 210, stan bdb, nakład 200 egz. ISBN Spis treści Wstęp Rozdział 1. Między marketingiem, zarządzaniem i antropologii 1.1. Kulturowe uwarunkowania nauk ekonomicznych 1.2. (zobacz więcej ...)



 DO KOSZYKA 
MENEDŻMENT PODSTAWY ZARZĄDZANIA Leszek Korzeniowski

Producent: (6)

Cena: 14,50 zł

Opis: EAS Kraków 2005, str. 423, stan db (kilka zaznaczeń podniszczona lekko okładka, lekko przybrudzona krawędź) ISBN 83-918114-8-4 Autor podjął ważny temat gospodarczy oraz społeczny. Problematyka zarządzania warunkuje sprawność i efektywność trans (zobacz więcej ...)



 DO KOSZYKA 
Metoda reprezentacyjna w badaniach zjawisk ekonomiczno-społecznych Jan Steczkowski

Producent:

Cena: 16,00 zł

Opis: PWN 1995, str. 244, stan db, pieczątki



 DO KOSZYKA 
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI FINANSOWE JAN GŁUCHOWSKI

Producent:

Cena: 12,43 zł

Opis: PWE 1997, str. 238 stan bdb- (nieaktualne pieczątki) ISBN 83-208-1044-2 WSTĘP ROZDZIAŁ I MIĘDZYNARODOWE INSTYTUCJE FINANSOWE PO UKŁADACH Z BRETTON WOODS 1. Międzynarodowy Fundusz Walutowy 2. Polska w Międzynarodowym Funduszu Walutowym 3. (zobacz więcej ...)



 WYPRZEDANY 
MLM Marketing wielopoziomowy dołącz do najlepszych John KALENCH

Producent:

Cena: 29,21 zł

Opis: EMKA, 2000, stron 264, stan bdb- (przykurzona, podniszczona lekko okładka) ISBN 83-88607-02-2 John Kalench, czołowy szkoleniowiec, konsultant i wizjoner marketingu wielopoziomowego został wprowadzony do tego przedsięwzięcia w 1979 r. W ciągu par (zobacz więcej ...)


<<< Pierwsza<< PoprzedniaStrona: 6 / 14Następna >>Ostatnia >>>

Przejdź do strony: 12345[6]7891011121314
załóż swój sklep internetowy
www.abc24.pl
Promocje | Darmowe Forum | Sklepy | Randki | Opinie, Testy, Oceny