GŁÓWNA  ·  INFORMACJE i KONTAKT  ·  REGULAMIN  ·  KOMENTARZE   KOSZYK  ·  ZAMÓWIENIE  10 034 458/197 579
.:: SZUKAJ ::.
 
szukaj w opisach

» PROMOCJE !!!
» NOWOŚCI !!!

PROMOCJE (33)
 
PROFESJONALNE MYCIE, CZYSZCZENIE PŁYT WINYLOWYCH (1)

TECHNIKA I MECHANIKA
Fotografia (54)
Mechanika (182)
Elektryka, Elektronika (364)
Architektura i budownictwo (195)
Technika (542)
Automatyka (65)
Wyd. przed 1950 r. (50)

NAUKI ŚCISŁE
Matematyka (241)
Chemia (207)
Fizyka (119)
Informatyka (84)
Astronomia (16)
Wyd. przed 1950 r. (39)

NAUKI HUMANISTYCZNE I SPOŁECZNE
Pedagogika (205)
Psychologia (216)
Ekonomia i zarządzanie, prawo (279) »
Polityka, politologia (73)
Sztuka i kultura (339)
Językoznawstwo, polonistyka (334)
Etnologia, antropologia (72)
Etyka (7)
Socjologia (69)
Filozofia (168)
Wyd. przed 1950 r. (52)

NAUKI PRZYRODNICZE
Biologia (210)
Geografia (36)
Geologia, geodezja (75)
Ekologia (52)
Rolnictwo, zootechnika (53)
Wyd. przed 1950 r. (44)

HISTORIA
Polski (748)
Powszechna (304)
Biografie, wspomnienia (604)
Wyd. przed 1950 (62)

LITERATURA POPULARNA
Proza i dramat polski (476)
Proza i dramat zagraniczny (628)
Książki wydane przed 1950 rokiem (426)
Fantastyka, Science-fiction (124)
Książki popularnonaukowe (255)
Horror (34)
Poezja (139)
Sagi (3)
Ezoteryka, UFO (113)
Poradniki (376)
Komiksy (25)
Erotyka (21)
Humor (18)
Audiobooki (1)

LITERATURA DLA DZIECI
Polska (154)
Zagranica (113)
Wyd. przed 1950 r. (3)

SŁOWNIKI I ENCYKLOPEDIE
Słowniki (58)
Encyklopedie (9)
Wyd. przed 1950 r. (12)

KSIĄŻKI KULINARNE
Książki kulinarne (150)
Wyd. przed 1950 r. (2)

KSIĄZKI OBCOJĘZYCZNE
Wyd. przed 1950 rokiem (77)
Wyd. po 1950 roku (125)

RELIGIE, TEOLOGIA
Religie, teologia (1196)
Wyd. przed 1950 r. (80)

SPORT, TURYSTYKA, KRAJOZNAWSTWO (1)
Sport, turystyka (600)
Wyd. przed 1950 r. (8)

MUZYKA
Nuty, śpiewniki (76)
Pozostałe (49)
Wyd. przed 1950 r. (33)

MEDYCYNA, ZDROWIE
Medycyna, zdrowie (432)
Wyd. przed 1950 rokiem (21)

PODRĘCZNIKI
Do nauki języków (114)
Przedmioty podstawowe (28)
Przedmioty zawodowe (14)
Wyd. przed 1950 r. (6)

POZOSTAŁE
Albumy (136)
Czasopisma (63)
Mapy (10)
Stara reklama
Varia (3)
Autografy, dedykacje (11)



Postaw mi kawę na buycoffee.to





RODO polityka prywatności


Zamówienia można składać telefonicznie pod numerem 784 088 234. Zapraszamy!




KONTAKT Z NAMI Napisz do nas
784 088 234 Zadzwoń

Czynne od 9.00 - 19.00




udostępnij w serwisie facebook.com

Produkt: Marketing w zarządzaniu firmą handlową Maria Sławińska Elżbieta Urbanowska-Sojkin
Producent: (6)
Kategoria: Ekonomia i zarządzanie, prawo
Cena brutto: 12,00 zł

ILOŚĆ:   


Opis: Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa 1995, str. 216, stan db+ (przykurzona okładka )

ISBN 83-208-0880-4



Handel w warunkach przeobrażającej się gospodarki polskiej należy do najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin. Szanse rynkowe może jednak wykorzystać tylko to przedsiębiorstwo, które dostosuje swoją działalność do oczekiwań i potrzeb nabywców. Odejście od przyjętych w dotychczasowej praktyce metod podejmowania decyzji, opartych wyłącznie na intuicji i doświadczeniu, jest nieuniknione. Książka Państwowego Wydawnictwa Ekonomicznego jest pierwszym na rynku wydawniczym nowoczesnym podręcznikiem na temat marketingowego zarządzania firmą handlową.



Książka zawiera:
► analizę firmy handlowej jako podmiotu podejmującego decyzje rynkowe,
► koncepcję i funkcje zarządzania marketingowego taką firmą,
► opis przebiegu procesu planowania działalności ze szczególnym uwzględnieniem analizy otoczenia, możliwości rynkowych przedsiębiorstwa, segmentacji rynku, wyboru strategii działania,
► omówienie organizacji marketingu w przedsiębiorstwie i systemu powiązań z podmiotami otoczenia,
► przedstawienie istoty i przedmiotu decyzji marketingowych w sferach zakupu i sprzedaży,
► omówienie kontroli skuteczności podejmowanych działań marketingowych (controlling, auditing marketingowy),
► opis doświadczeń z praktyki (studia przypadków).



Książka jest adresowana do studentów wyższych uczelni ekonomicznych i kierunków ekonomicznych na uniwersytetach, słuchaczy kursów podyplomowych i szkoleń menedżerskich. Może być również przydatna dla osób profesjonalnie zajmujących się handlem.


Marketing w zarządzaniu firmą handlową  Maria Sławińska Elżbieta Urbanowska-Sojkin

załóż swój sklep internetowy
www.abc24.pl
Promocje | Darmowe Forum | Sklepy | Randki | Opinie, Testy, Oceny