|
» PROMOCJE !!! » NOWOŚCI !!! PROMOCJE (33)   PROFESJONALNE MYCIE, CZYSZCZENIE PŁYT WINYLOWYCH (1)TECHNIKA I MECHANIKA Fotografia (54)Mechanika (183) Elektryka, Elektronika (382) Architektura i budownictwo (205) Technika (565) Automatyka (66) Wyd. przed 1950 r. (51) NAUKI ŚCISŁE Matematyka (243)Chemia (212) Fizyka (117) Informatyka (84) Astronomia (16) Wyd. przed 1950 r. (39) NAUKI HUMANISTYCZNE I SPOŁECZNE Pedagogika (232)Psychologia (217) Ekonomia i zarządzanie, prawo (283) » Polityka, politologia (74) Sztuka i kultura (340) Językoznawstwo, polonistyka (333) Etnologia, antropologia (72) Etyka (8) Socjologia (71) Filozofia (186) Wyd. przed 1950 r. (52) NAUKI PRZYRODNICZE Biologia (213)Geografia (36) Geologia, geodezja (75) Ekologia (52) Rolnictwo, zootechnika (51) Wyd. przed 1950 r. (44) HISTORIA Polski (747)Powszechna (303) Biografie, wspomnienia (603) Wyd. przed 1950 (63) LITERATURA POPULARNA Proza i dramat polski (475)Proza i dramat zagraniczny (630) Książki wydane przed 1950 rokiem (430) Fantastyka, Science-fiction (123) Książki popularnonaukowe (254) Horror (34) Poezja (138) Sagi (3) Ezoteryka, UFO (108) Poradniki (386) Komiksy (25) Erotyka (20) Humor (17) Audiobooki (1) LITERATURA DLA DZIECI Polska (154)Zagranica (114) Wyd. przed 1950 r. (3) SŁOWNIKI I ENCYKLOPEDIE Słowniki (57)Encyklopedie (11) Wyd. przed 1950 r. (12) KSIĄŻKI KULINARNE Książki kulinarne (147)Wyd. przed 1950 r. (2) KSIĄZKI OBCOJĘZYCZNE Wyd. przed 1950 rokiem (77)Wyd. po 1950 roku (125) RELIGIE, TEOLOGIA Religie, teologia (1186)Wyd. przed 1950 r. (87) Sport, turystyka (606) Wyd. przed 1950 r. (8) MUZYKA Nuty, śpiewniki (75)Pozostałe (51) Wyd. przed 1950 r. (34) MEDYCYNA, ZDROWIE Medycyna, zdrowie (429)Wyd. przed 1950 rokiem (21) PODRĘCZNIKI Do nauki języków (113)Przedmioty podstawowe (31) Przedmioty zawodowe (16) Wyd. przed 1950 r. (6) POZOSTAŁE Albumy (136)Czasopisma (64) Mapy (10) Stara reklama Varia (3)Autografy, dedykacje (11) |
Opis: 2001, str. 120, stan bdb SPIS TREŚCI WSTĘP Rozdział 1 STRATEGIE KSZTAŁTOWANIA CEN 1.1. Strategia cen wysokich 1.2. Strategia cen niskich 1.3. Pozostałe strategie Rozdział 2 OTOCZENIE PROCESU KSZTAŁTOWAN 2.1. Kształtowanie cen a strategia segmentacji 2.2. Ceny a cykl życia produktu 2.3. Związki rynku i relacji rynkowych z cenami . Rozdział 3 DETERMINANTY KSZTAŁTOWANIA CEN US TRANSPORTU KOLEJOWEGO 3.1. Cele polityki transportowej 3.2. Przewozy pasażerskie 3.2.1. Odległość przewozu 3.2.2. Komfort i czas podróży 3.2.3. Status społeczny lub zawodowy pasażera 3.2.4. Skala zakupu usług 3.2.4.1. Wyjazdy grupowe 3.2.4.2. Częstotliwość korzystania z usług . 3.2.5. Termin przewozu 3.2.6. Cel podróży 3.3. Przewozy towarowe 3.3.1. Odległość taryfowa 3.3.2. Czas przewozu 3.3.3. Nazwa towaru . 3.3.4. Masa przesyłki 3.3.5. Rodzaj przesyłki 3.3.6. Termin płatności i rodzaj klienta 3.3.7. Usługi dodatkowe 3.3.8. Taryfy towarowe w przewozach międzynarodowych 3.4. Transport intermodalny jako efekt współdziałania transportu kolejowego z innymi gałęziami transportu Rozdział 4 STRATEGIE KONKURENCJI I FORMY WSPÓŁPRACY WEWNĄTRZGAŁĘZIOWEJ I MIĘDZYGAŁĘZIOWEJ WNIOSKI BIBLIOGRAFIA SPIS RYSUNKÓW SPIS TABEL |