|
» PROMOCJE !!! » NOWOŚCI !!! PROMOCJE (33)   PROFESJONALNE MYCIE, CZYSZCZENIE PŁYT WINYLOWYCH (1)TECHNIKA I MECHANIKA Fotografia (54)Mechanika (182) Elektryka, Elektronika (382) Architektura i budownictwo (205) Technika (564) Automatyka (66) Wyd. przed 1950 r. (51) NAUKI ŚCISŁE Matematyka (243)Chemia (212) Fizyka (117) Informatyka (84) Astronomia (16) Wyd. przed 1950 r. (39) NAUKI HUMANISTYCZNE I SPOŁECZNE Pedagogika (232)Psychologia (217) Ekonomia i zarządzanie, prawo (283) » Polityka, politologia (74) Sztuka i kultura (340) Językoznawstwo, polonistyka (333) Etnologia, antropologia (72) Etyka (8) Socjologia (71) Filozofia (186) Wyd. przed 1950 r. (52) NAUKI PRZYRODNICZE Biologia (213)Geografia (36) Geologia, geodezja (75) Ekologia (52) Rolnictwo, zootechnika (51) Wyd. przed 1950 r. (44) HISTORIA Polski (747)Powszechna (303) Biografie, wspomnienia (603) Wyd. przed 1950 (63) LITERATURA POPULARNA Proza i dramat polski (475)Proza i dramat zagraniczny (630) Książki wydane przed 1950 rokiem (430) Fantastyka, Science-fiction (123) Książki popularnonaukowe (254) Horror (34) Poezja (138) Sagi (3) Ezoteryka, UFO (108) Poradniki (386) Komiksy (25) Erotyka (20) Humor (17) Audiobooki (1) LITERATURA DLA DZIECI Polska (154)Zagranica (114) Wyd. przed 1950 r. (3) SŁOWNIKI I ENCYKLOPEDIE Słowniki (57)Encyklopedie (11) Wyd. przed 1950 r. (12) KSIĄŻKI KULINARNE Książki kulinarne (147)Wyd. przed 1950 r. (2) KSIĄZKI OBCOJĘZYCZNE Wyd. przed 1950 rokiem (77)Wyd. po 1950 roku (125) RELIGIE, TEOLOGIA Religie, teologia (1186)Wyd. przed 1950 r. (87) Sport, turystyka (606) Wyd. przed 1950 r. (8) MUZYKA Nuty, śpiewniki (75)Pozostałe (51) Wyd. przed 1950 r. (34) MEDYCYNA, ZDROWIE Medycyna, zdrowie (429)Wyd. przed 1950 rokiem (21) PODRĘCZNIKI Do nauki języków (113)Przedmioty podstawowe (31) Przedmioty zawodowe (16) Wyd. przed 1950 r. (6) POZOSTAŁE Albumy (136)Czasopisma (64) Mapy (10) Stara reklama Varia (3)Autografy, dedykacje (11) |
Opis: AE, Katowice rok 1995, stan db+, nakład 400 egz. str. 600, SPIS TREŚCI WPROWADZENIE ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE MARIUSZ BRATNICKI Jak przezwyciężać kulturowa barierę przeprowadzania zmiany strategicznej w przedsiębiorstwie ? HALINA CHWISTECKA-DUDEK Dywersyfikacja jako strategia działania w turbulentnym otoczeniu KRYSTYNA FABIAŃSKA, JERZY ROKITA Strategie przedsiębiorstw w warunkach globalizacji gospodarki KRYSTYNA JĘDRALSKA Ryzyko w zarządzaniu przedsiębiorstwem JAN KARWOWSKI Planowanie marketingowe - zło konieczne, czy warunek sukcesu ? DANUTA KISPERSKA-MOROŃ Z badań nad systemem logistycznym polskiej gospodarki: możliwości integracji zarządzania logistycznego KRYSTYNA KOWALSKA Controlling logistyczny w zarządzaniu przedsiębiorstwem KRYSTYNA KRÓLIK System zapewnienia jakości produktów stosowanych w Unii Europejskiej jako podstawa zarządzania jakością KRYSTYNA LISIECKA Zarządzanie jakością produktów w perspektywie integracji europejskiej ADOLF MICHALAK Marketingowa organizacja przedsiębiorstwa wielobranżowego HENRYK MRUK Zarządzanie marka jako kierunek rozwoju marketingu ROMAN NIESTRÓJ Funkcje i formy kontroli marketingu JÓZEF PENC Marketing strategiczny a sukces firmy EWA PŁACZEK, RYSZARD PINIECKI Logistyczna koncepcja obsługi klienta WŁODZIMIERZ RUDNY Transakcje terminowe w zarządzaniu ryzykiem finansowym. IRENEUSZ RUTKOWSKI Koncepcja marketingu strategicznego KRYSTYNA SERAFIN Zarządzanie personelem w przedsiębiorstwie w warunkach transformacji systemowej MARIAN STRUŻYCKI Wpływ zmian własnościowych na zarządzanie przedsiębiorstwami JANUSZ STRUŻYNA Marketing wewnętrzny w zarządzaniu zasobami ludzkimi TOMASZ SZOPA Istota i cele polityki personalnej w procesie transformacji systemu JAN W. WIKTOR Małe przedsiębiorstwo w gospodarce rynkowej BARBARA WOŹNIAK-SOBCZAK Decyzje strategiczne w sferze zarządzania kapitałem EWA ZEMAN-MISZEWSKA Uwarunkowania działalności przedsiębiorstw komunalnych w warunkach gospodarki rynkowej STRATEGIE MARKETINGOWE - TEORIA, PRAKTYKA JERZY ALTKORN Kulturowe i językowe aspekty znaków towarowych KRZYSZTOF BRODA Strategia marketingowa banku w segmencie dużych klientów ANNA CZUBAŁA Formy pionowej integracji w kanałach dystrybucji URSZULA DREWIŃSKA Strategie promocji w polskich firmach (wyniki badań) MAREK DREWIŃSKI Przestrzeń w kreowaniu strategii marketingowej przedsiębiorstw (wybrane wyniki badań) EWA FRYZOWSKA Rola Public Relations w strategii marketingowej firmy KORNELIA KARCZ Standaryzacja strategii w marketingu międzynarodowym - korzyści i ograniczenia EWA KIEŻEL Konsument w koncepcji i praktyce marketingu REGINA KLIMKOWSKA Działania promocyjne przedsiębiorstw zorientowane na konsumenta ANDRZEJ LIMAŃSKI, KRYSTYNA ŚLIWIŃSKA Targi jako synteza promotion-mix (na przykładzie Międzynarodowych Targów Katowickich) WOJCIECH MARCHWICKI Możliwości działań marketingowych producentów węgla kamiennego na tle specyfiki rynku STEFAN MYNARSKI Rynek potencjalny w strategii marketingowej produktu BEATA NOWOTARSKA-ROMANIAK Marketing-mix dla firm ubezpieczeniowych JACEK OTTO Marketing bezpośredni a marketing sieciowy - podobieństwa i różnice JANUSZ OLEARNIK, MIROSŁAWA PLUTA-OLEARNIK Promarketingowa reorientacja przedsiębiorstw (analiza przypadków) JAROSŁAW PLICHTA Strategie marketingowe firm ubezpieczeniowych - zarys problemu BOŻENA POMYKALSKA, ANDRZEJ POMYKALSKI Planowanie sprzedaży w przedsiębiorstwie przemysłowym ANETTA PUKAS Istota metody "SERVQUAL" i jej znaczenie dla marketingu usług MAREK RAWSKI Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw (w świetle wyników badań) MARIA SŁAWIŃSKA Strategie kooperacji w sferze dystrybucji towarów ANIELA STYŚ Strategia marketingowa w aspekcie procesów zmian DANUTA SURÓWKA-MARSZAŁEK Zakupy na rynkach przemysłowych jako proces interakcyjny HALINA SZULCE Sponsoring jako szczególna forma promocji firmy usługowej . MAJA SZYMURA TYC Strategie polskich przedsiębiorstw wobec konkurencji zagranicznej GRAŻYNA ŚMIGIELSKA Strategie przedsiębiorstw handlu detalicznego ADAM TKOCZ Instrumenty marketingu w przedsiębiorstwach działających na rynku zaopatrzeniowym górnictwa ROBERT TOMCZYK Segmentacja klientów jako podstawa różnicowania strategii kredytowej banku PAWEŁ WANIOWSKI Strategie niskich cen na rynku dóbr konsumpcyjnych w praktyce polskich przedsiębiorstw LESZEK ŻABIŃSKI Przesłanki rewizji "klasycznych" koncepcji marketingu SYSTEM INFORMACJI I METODY BADAŃ MARKETINGOWYCH GRZEGORZ BRZECZEK System informacji marketingowej w banku komercyjnym (wybrane problemy). JÓZEF CARCZARCZYK Kredyt bankowy jako przesłanka marketingowego zarządzania firma JACEK KALL Lojalność wobec marki w świetle badan konsumentów w Wielkopolsce ZOFIA KĘDZIOR Targi jako źródło informacji marketingowej JÓZEFA KRAMER Badanie otoczenia firmy - podstawy informacyjne BARBARA KUCHARSKA Zachowania rynkowe przedsiębiorstw handlowych w świetle badań marketingowych GRZEGORZ MACIEJEWSKI Wykorzystanie analizy SWOT do badania kondycji firmy (na przykładzie Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej w Tychach) KRYSTYNA MAZUREK4.0PACIŃSKA Orientacja na nabywcę w działaniach polskich przedsiębiorstw BARBARA MIKOŁAJCZYK Instrumenty marketingowe w firmach usługowych ALEKSANDRA PYKA Wiedza o konsumencie źródłem sukcesu przedsiębiorstwa BARBARA ROZWADOWSKA Merchandising producenta w opinii pośredników detalicznych ADAM SAGAN Zastosowanie MDS w ocenie skuteczności strategii pozycjonowania produktu BOGDAN SOJKIN Analiza możliwości rynkowych podstawa budowy strategii marketingowej JADWIGA STOBIECKA Rola badań marketingowych w kształtowaniu jakości produktu GRAŻYNA ŚWIATOWY Identyfikacja zachowań nabywców w strategiach marketingowych polskich przedsiębiorstw REKLAMA |