|
» PROMOCJE !!! » NOWOŚCI !!! PROMOCJE (33)   PROFESJONALNE MYCIE, CZYSZCZENIE PŁYT WINYLOWYCH (1)TECHNIKA I MECHANIKA Fotografia (54)Mechanika (183) Elektryka, Elektronika (382) Architektura i budownictwo (205) Technika (565) Automatyka (66) Wyd. przed 1950 r. (51) NAUKI ŚCISŁE Matematyka (243)Chemia (212) Fizyka (117) Informatyka (84) Astronomia (16) Wyd. przed 1950 r. (39) NAUKI HUMANISTYCZNE I SPOŁECZNE Pedagogika (232)Psychologia (217) Ekonomia i zarządzanie, prawo (283) » Polityka, politologia (74) Sztuka i kultura (340) Językoznawstwo, polonistyka (333) Etnologia, antropologia (72) Etyka (8) Socjologia (71) Filozofia (186) Wyd. przed 1950 r. (52) NAUKI PRZYRODNICZE Biologia (213)Geografia (36) Geologia, geodezja (75) Ekologia (52) Rolnictwo, zootechnika (51) Wyd. przed 1950 r. (44) HISTORIA Polski (747)Powszechna (303) Biografie, wspomnienia (603) Wyd. przed 1950 (63) LITERATURA POPULARNA Proza i dramat polski (475)Proza i dramat zagraniczny (630) Książki wydane przed 1950 rokiem (430) Fantastyka, Science-fiction (123) Książki popularnonaukowe (254) Horror (34) Poezja (138) Sagi (3) Ezoteryka, UFO (108) Poradniki (386) Komiksy (25) Erotyka (20) Humor (17) Audiobooki (1) LITERATURA DLA DZIECI Polska (154)Zagranica (114) Wyd. przed 1950 r. (3) SŁOWNIKI I ENCYKLOPEDIE Słowniki (57)Encyklopedie (11) Wyd. przed 1950 r. (12) KSIĄŻKI KULINARNE Książki kulinarne (147)Wyd. przed 1950 r. (2) KSIĄZKI OBCOJĘZYCZNE Wyd. przed 1950 rokiem (77)Wyd. po 1950 roku (125) RELIGIE, TEOLOGIA Religie, teologia (1186)Wyd. przed 1950 r. (87) Sport, turystyka (606) Wyd. przed 1950 r. (8) MUZYKA Nuty, śpiewniki (75)Pozostałe (51) Wyd. przed 1950 r. (34) MEDYCYNA, ZDROWIE Medycyna, zdrowie (429)Wyd. przed 1950 rokiem (21) PODRĘCZNIKI Do nauki języków (113)Przedmioty podstawowe (31) Przedmioty zawodowe (16) Wyd. przed 1950 r. (6) POZOSTAŁE Albumy (136)Czasopisma (64) Mapy (10) Stara reklama Varia (3)Autografy, dedykacje (11) |
Opis: PWN 1999 , str. 188, stan db+ (podniszczona lekko okładka, nieaktualna pieczątka) ISBN 83-01-12761-9 Celem tej pracy jest przedstawienie uwarunkowań działań marketingowych przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej i pokazanie strategii działania w tym regionie firm z krajów europejskich, z Japonii i USA. Informacje na ten temat mogą być istotne dla polskich przedsiębiorstw, gdyż z jednej strony trzeba je traktować jako uwarunkowania rynkowe, a z drugiej można je uważać za wzór do ewentualnego wykorzystania w trakcie działania na rynku Unii Europejskiej. 1. Wstęp 2. Analiza uwarunkowań działań marketingowych na rynku Unii Europejskiej jako element planu marketingowego przedsiębiorstwa 2.1. Sposób tworzenia planu marketingowego i jego elementy 2.2. Elementy otoczenia 2.3. Otoczenie makroekonomiczne i konkurencyjność przedsiębiorstw UE 2.4. Przedsięwzięcia integracyjne w Europie 2.4.1. Wprowadzanie zasad Jednolitego Rynku Wewnętrznego Unii Europejskiej 2.4.2. Wprowadzenie jednolitej waluty europejskiej — euro 2.5. Nabywcy i tendencje w sferze konsumpcji 2.5.1. Tendencje demograficzne i konsumpcja 2.5.2. Eurosegmenty nabywców 2.6. Normy prawne 2.6.1. Regulacja konkurencji i zamówień rządowych 2.6.2. Regulacje dotyczące znaku towarowego produktów 2.6.3. Normy prawne dotyczące promocji 2.7. Uwarunkowania ekologiczne 2.8. Otoczenie technologiczne 2.9. Czynniki spoleczno-kulturowe 3. Metody analizy pozycji przedsiębiorstwa i jego produktów na rynku Unii Europejskiej 3.1. Metody badań marketingowych i źródła informacji na rynku UE 3.1.1. Źródła informacji dla wtórnych badań marketingowych 3.1.2. Możliwości pozyskiwania informacji ze źródeł pierwotnych 3.2. Analiza udziałów rynkowych 3.3. Analiza pozycji przedsiębiorstwa w otoczeniu konkurencyjnym na rynku wg M. Portera 3.4. Analiza atutów firmy w warunkach różnej atrakcyjności rynku — macierz McKinseya 3.5. Metoda SWOT 3.6. Macierz międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstwa 4. Strategie marketingowe na rynku Unii Europejskiej 4.1. Założenia tworzenia strategii działania na rynku Unii Europejskiej oraz charakterystyka podstawowych- strategii z punktu widzenia stopnia globalizacji 4.2. Alianse strategiczne oraz wykupy i przejęcia firm jako reakcja przedsiębiorstw na obecne uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej 4.3. Strategie konkurowania na rynku Unii Europejskiej 5. Marketing mix na rynku Unii Europejskiej 5.1. Kształtowanie produktu i asortymentu 5.1.1. Zakres decyzji marketingowych dotyczących produktu 5.1.2. Ustalanie cech materialnych 5.1.3. Kształtowanie znaku towarowego i strategie markowe 5.1.4. Dywersyfikacja asortymentu 5.2. Kształtowanie cen i wpływ jednolitej waluty euro na decyzje cenowe 5.2.1. Orientacje cenowe przedsiębiorstw i czynniki cenotwórcze 5.2.2. Wpływ procesu integracji gospodarczej w Unii Europejskiej na ceny 5.3. Tworzenie kanałów dystrybucji 5.3.1. Ogólna charakterystyka 5.3.2. Wprowadzanie nowoczesnych punktów sprzedaży 5.3.3. Kooperacja, koncentracja i umiędzynarodowienie firm handlowych 5.3.4. Utrzymywanie lojalności klientów wobec punktów sprzedaży detalicznej 5.4. Promocja 5.4.1. Formy promocji i wielkości wydatków w krajach Unii Europejskiej 5.4.2. Europejskie agencje reklamowe 5.4.3. Środki przekazu wykorzystywane w promocji 5.4.4. Kampanie i style reklamy 5.4.5. Targi i wystawy międzynarodowe Bibliografia |