|
» PROMOCJE !!! » NOWOŚCI !!! PROMOCJE (33)   PROFESJONALNE MYCIE, CZYSZCZENIE PŁYT WINYLOWYCH (1)TECHNIKA I MECHANIKA Fotografia (54)Mechanika (182) Elektryka, Elektronika (382) Architektura i budownictwo (205) Technika (564) Automatyka (66) Wyd. przed 1950 r. (51) NAUKI ŚCISŁE Matematyka (243)Chemia (212) Fizyka (117) Informatyka (84) Astronomia (16) Wyd. przed 1950 r. (39) NAUKI HUMANISTYCZNE I SPOŁECZNE Pedagogika (232)Psychologia (217) Ekonomia i zarządzanie, prawo (283) » Polityka, politologia (74) Sztuka i kultura (340) Językoznawstwo, polonistyka (333) Etnologia, antropologia (72) Etyka (8) Socjologia (71) Filozofia (186) Wyd. przed 1950 r. (52) NAUKI PRZYRODNICZE Biologia (213)Geografia (36) Geologia, geodezja (75) Ekologia (52) Rolnictwo, zootechnika (51) Wyd. przed 1950 r. (44) HISTORIA Polski (747)Powszechna (303) Biografie, wspomnienia (603) Wyd. przed 1950 (63) LITERATURA POPULARNA Proza i dramat polski (475)Proza i dramat zagraniczny (629) Książki wydane przed 1950 rokiem (430) Fantastyka, Science-fiction (123) Książki popularnonaukowe (254) Horror (34) Poezja (138) Sagi (3) Ezoteryka, UFO (108) Poradniki (386) Komiksy (25) Erotyka (20) Humor (17) Audiobooki (1) LITERATURA DLA DZIECI Polska (154)Zagranica (114) Wyd. przed 1950 r. (3) SŁOWNIKI I ENCYKLOPEDIE Słowniki (57)Encyklopedie (11) Wyd. przed 1950 r. (12) KSIĄŻKI KULINARNE Książki kulinarne (147)Wyd. przed 1950 r. (2) KSIĄZKI OBCOJĘZYCZNE Wyd. przed 1950 rokiem (77)Wyd. po 1950 roku (125) RELIGIE, TEOLOGIA Religie, teologia (1186)Wyd. przed 1950 r. (87) Sport, turystyka (606) Wyd. przed 1950 r. (8) MUZYKA Nuty, śpiewniki (75)Pozostałe (51) Wyd. przed 1950 r. (34) MEDYCYNA, ZDROWIE Medycyna, zdrowie (429)Wyd. przed 1950 rokiem (21) PODRĘCZNIKI Do nauki języków (113)Przedmioty podstawowe (31) Przedmioty zawodowe (16) Wyd. przed 1950 r. (6) POZOSTAŁE Albumy (136)Czasopisma (64) Mapy (10) Stara reklama Varia (3)Autografy, dedykacje (11) |
Opis: PWE, 1994, str. 198, stan bdb ISBN 83-208-0944-4 Spis treści: Przedmowa 1. Wstęp do gospodarki rynkowej 1.1. Pojęcie rynku 1.2. Instytucje rynkowe 1.3. Zachowanie się podmiotów gospodarczych na rynku 1.4. Rola państwa na rynku Podsumowanie Pytania kontrolne 2. Istota marketingu 2.1. Pojęcie marketingu 2.2. System marketingu 2.3. Strategia marketingowa Podsumowanie Pytania kontrolne 3. Marketingowe systemy informacyjne 3.1. Podstawy budowy marketingowych systemów informacyjnych 3.2. System informacyjno-decyzyjny przedsiębiorstwa 5 3.3. Istota badań marketingowych 3.4. Metody badań marketingowych 3.5. Segmentacja rynku Podsumowanie Pytania kontrolne 4. Produkt 4.1. Produkt i jego atrybuty. 4.2. Podstawy planowania nowego produktu 4.3. Wprowadzenie nowego produktu na rynek 4.4. Cykl życia produktu 4.5. Opakowanie 4.6. Cena Podsumowanie Pytania kontrolne 5. Dystrybucja 5.1. Kanały dystrybucji. 5.2. Hurt 5.3. Detal 5.3.1. Supermarkety 5.3.2. Domy dyskontowe 5.3.3. Hipermarkety 5.3.4. Sprzedaż pozasklepowa 5.3.5. Ośrodki handlowe Podsumowanie Pytania kontrolne 6. Promocja 6.1. Promocja jako element marketingu. 6.2. Reklama 6.3. Promocja sprzedaży 6.4. Sprzedaż osobista Podsumowanie Pytania kontrolne 7. Nowe obszary marketingu 7.1. Marketing w sferze usług 7.1.1. Usługi w procesie gospodarowania 7.1.2. Rodzaje działalności usługowej 7.1.3. Wykorzystanie koncepcji marketingu w działalności usługowej 7.2. Marketing w działalności pozagospodarczej 7.3. Orientacja społeczna marketingu Podsumowanie Pytania kontrolne Literatura. |