|
» PROMOCJE !!! » NOWOŚCI !!! PROMOCJE (33)   PROFESJONALNE MYCIE, CZYSZCZENIE PŁYT WINYLOWYCH (1)TECHNIKA I MECHANIKA Fotografia (54)Mechanika (182) Elektryka, Elektronika (382) Architektura i budownictwo (205) Technika (565) Automatyka (66) Wyd. przed 1950 r. (51) NAUKI ŚCISŁE Matematyka (243)Chemia (212) Fizyka (117) Informatyka (84) Astronomia (16) Wyd. przed 1950 r. (39) NAUKI HUMANISTYCZNE I SPOŁECZNE Pedagogika (232)Psychologia (217) Ekonomia i zarządzanie, prawo (283) » Polityka, politologia (74) Sztuka i kultura (340) Językoznawstwo, polonistyka (333) Etnologia, antropologia (72) Etyka (8) Socjologia (71) Filozofia (186) Wyd. przed 1950 r. (52) NAUKI PRZYRODNICZE Biologia (213)Geografia (36) Geologia, geodezja (75) Ekologia (52) Rolnictwo, zootechnika (51) Wyd. przed 1950 r. (44) HISTORIA Polski (747)Powszechna (303) Biografie, wspomnienia (603) Wyd. przed 1950 (63) LITERATURA POPULARNA Proza i dramat polski (475)Proza i dramat zagraniczny (630) Książki wydane przed 1950 rokiem (430) Fantastyka, Science-fiction (123) Książki popularnonaukowe (254) Horror (34) Poezja (138) Sagi (3) Ezoteryka, UFO (108) Poradniki (386) Komiksy (25) Erotyka (20) Humor (17) Audiobooki (1) LITERATURA DLA DZIECI Polska (154)Zagranica (114) Wyd. przed 1950 r. (3) SŁOWNIKI I ENCYKLOPEDIE Słowniki (57)Encyklopedie (11) Wyd. przed 1950 r. (12) KSIĄŻKI KULINARNE Książki kulinarne (147)Wyd. przed 1950 r. (2) KSIĄZKI OBCOJĘZYCZNE Wyd. przed 1950 rokiem (77)Wyd. po 1950 roku (125) RELIGIE, TEOLOGIA Religie, teologia (1186)Wyd. przed 1950 r. (87) Sport, turystyka (606) Wyd. przed 1950 r. (8) MUZYKA Nuty, śpiewniki (75)Pozostałe (51) Wyd. przed 1950 r. (34) MEDYCYNA, ZDROWIE Medycyna, zdrowie (429)Wyd. przed 1950 rokiem (21) PODRĘCZNIKI Do nauki języków (113)Przedmioty podstawowe (31) Przedmioty zawodowe (16) Wyd. przed 1950 r. (6) POZOSTAŁE Albumy (136)Czasopisma (64) Mapy (10) Stara reklama Varia (3)Autografy, dedykacje (11) |
Opis: EMKA, 2000, stron 264, stan bdb- (przykurzona, podniszczona lekko okładka) ISBN 83-88607-02-2 John Kalench, czołowy szkoleniowiec, konsultant i wizjoner marketingu wielopoziomowego został wprowadzony do tego przedsięwzięcia w 1979 r. W ciągu paru lat zbudował trzy wysoce dochodowe sieci dystrybucji. Z myślą o prowadzeniu specjalistycznych programów szkoleniowych dla swojej sieci, stworzył MHlionaires in Motion (MIM). Programy szkoleniowe Kalencha zostały rozpowszechnione w USA i poza nimi. Tysiące przedsiębiorców na całym świecie, działających w MIM uczestniczyło w seminariach i warsztatach przez niego prowadzonych. Uwierzyć w sens i skuteczne działanie Marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę. Jeżeli uznasz klientów i niższe poziomy dystrybutorów jedynie za źródło dochodów, nie wyjdziesz na tym dobrze. Dostrzegą oni, że jesteś zainteresowany tylko sobą i opuszczą Cię. Jeżeli jednak dojrzysz w tym wszystkim okazję do służenia i popierania innych, wtedy klienci i współpracownicy odczują to i więzi między wami się wzmocnią. Okazja do służenia i popierania innych. Chcę mocno podkreślić wagę tego stwierdzenia. Jeśli z całej książki zapamiętasz tylko to jedno zdanie, to i tak będziesz miał klucz do sukcesu w biznesie zwanym Marketingiem wielopoziomowym. Odczuwamy zarówno niedostatki życia, jak i jego bogactwo i stosownie do tego otwieramy się na nie lub przed nim bronimy i w tym stylu modelujemy nasze życie, które dokładnie odzwierciedla to, co czujemy. Dostrzeżmy bogactwo, jakie niesie ze sobą życie i zastanówmy się nad tym co robić, aby z tego bogactwa mogli korzystać zarówno inni jak i my sami. Tak działać aby z bogactwa korzystali inni. To jest właśnie to moi przyjaciele. To jest to, co Marketing wielopoziomowy może dla Was uczynić. Przedmowa Jak korzystać z książki. Wprowadzenie: Zrozumieć MLM/marketing w systemie network 1. Twój życiowy cel i zamierzenia 2. Cztery formy ładowania swych akumulatorów 3. Szkolenie - twój pierwszy krok 4. Produkty 5. Poszukiwanie potencjalnych klientów 6. Twoja prezentacja 7. Wątpliwości 8. „Czynności uzupełniające". 9. „Pokaz możliwości" 10. Szkolenie nowego dystrybutora 11. Podwajanie. Epilog i osobiste przesłanie |