|
» PROMOCJE !!! » NOWOŚCI !!! PROMOCJE (33)   PROFESJONALNE MYCIE, CZYSZCZENIE PŁYT WINYLOWYCH (1)TECHNIKA I MECHANIKA Fotografia (54)Mechanika (182) Elektryka, Elektronika (382) Architektura i budownictwo (205) Technika (564) Automatyka (66) Wyd. przed 1950 r. (51) NAUKI ŚCISŁE Matematyka (243)Chemia (212) Fizyka (117) Informatyka (84) Astronomia (16) Wyd. przed 1950 r. (39) NAUKI HUMANISTYCZNE I SPOŁECZNE Pedagogika (232) »Psychologia (217) Ekonomia i zarządzanie, prawo (283) Polityka, politologia (74) Sztuka i kultura (340) Językoznawstwo, polonistyka (333) Etnologia, antropologia (72) Etyka (8) Socjologia (71) Filozofia (186) Wyd. przed 1950 r. (52) NAUKI PRZYRODNICZE Biologia (213)Geografia (36) Geologia, geodezja (75) Ekologia (52) Rolnictwo, zootechnika (51) Wyd. przed 1950 r. (44) HISTORIA Polski (747)Powszechna (303) Biografie, wspomnienia (603) Wyd. przed 1950 (63) LITERATURA POPULARNA Proza i dramat polski (475)Proza i dramat zagraniczny (629) Książki wydane przed 1950 rokiem (430) Fantastyka, Science-fiction (123) Książki popularnonaukowe (254) Horror (34) Poezja (138) Sagi (3) Ezoteryka, UFO (108) Poradniki (386) Komiksy (25) Erotyka (20) Humor (17) Audiobooki (1) LITERATURA DLA DZIECI Polska (154)Zagranica (114) Wyd. przed 1950 r. (3) SŁOWNIKI I ENCYKLOPEDIE Słowniki (57)Encyklopedie (11) Wyd. przed 1950 r. (12) KSIĄŻKI KULINARNE Książki kulinarne (147)Wyd. przed 1950 r. (2) KSIĄZKI OBCOJĘZYCZNE Wyd. przed 1950 rokiem (77)Wyd. po 1950 roku (125) RELIGIE, TEOLOGIA Religie, teologia (1186)Wyd. przed 1950 r. (87) Sport, turystyka (606) Wyd. przed 1950 r. (8) MUZYKA Nuty, śpiewniki (75)Pozostałe (51) Wyd. przed 1950 r. (34) MEDYCYNA, ZDROWIE Medycyna, zdrowie (429)Wyd. przed 1950 rokiem (21) PODRĘCZNIKI Do nauki języków (113)Przedmioty podstawowe (31) Przedmioty zawodowe (16) Wyd. przed 1950 r. (6) POZOSTAŁE Albumy (136)Czasopisma (64) Mapy (10) Stara reklama Varia (3)Autografy, dedykacje (11) |
Opis: Śląsk 1997 , str. 218, stan db+ ISBN Spis treści Wprowadzenie 1. Zastosowanie komputera w edukacji szkolnej uczniów 1.1. Ogólne klasyfikacje zastosowań komputerów w pedagogice 1.2. Korzyści pedagogiczne wynikające z komputerowego wspomagania nauczania 1.3. Pedagogiczna diagnostyka komputerowa 1.4. Wykorzystanie technik komputerowych w profilaktyce pedagogicznej 1.5. Terapeutyczne funkcje technik komputerowych 1.5.1. Walory terapeutyczne wybranych gier komputerowych w usuwaniu zaburzeń w czytaniu i pisaniu 1.6. Zasady projektowania komputerowych programów dydaktycznych 2. Istota zaburzeń w czytaniu i pisaniu uczniów 2.1. Dysleksja a mowa 2.1.1. Związek zaburzeń w czytaniu i pisaniu z zaburzeniami mowy 2.1.2. Wptyw zaburzeń mowy na kształtowanie się osobowości dziecka 2.1.3. Dysleksja i jej związek z wadami wymowy 2.1.4. Rodzaje dysleksji 2.1.5. Model fonologiczny dysleksji 2.1.6. Podstawy neurobiologiczne dysleksji 2.2. Struktura czynności czytania 2.3. Struktura czynności pisania 2.4. Mowa a czytanie i pisanie 2.5. Metody diagnozy i terapii dzieci z zaburzeniami w czytaniu i pisaniu 2.6. Profilaktyka pedagogiczna 2.7. Program edukacji dla dzieci z zaburzeniami w czytaniu i pisaniu bez wspomagania komputerowego . 3. Edukacja komputerowa uczniów z zaburzeniami w czytaniu i pisaniu 3.1. Główne taksonomie zasad terapeutycznych w edukacji 3.2. Problematyka badań dzieci z zaburzeniami w nauce czytania i pisania 3.3. Media dydaktyczne w profilaktyce i terapii dzieci z zaburzeniami w czytaniu i pisaniu 3.4. Program wspomagający pracę z dziećmi mającymi trudności w czytaniu i pisaniu 3.5. Zestaw gier dla dzieci dyslektycznych 3.6. Zestaw gier logopedycznych 4. Specyfika edukacji komputerowej uczniów z zaburzeniami w czytaniu i pisaniu 4.1. Oddziaływania psychoterapeutyczne relaksujące i aktywizujące dziecko do nauki czytania i pisania 4.2. Usprawnianie zaburzonych procesów psychomotorycznych w czytaniu i pisaniu 4.3. Wybrane techniki komputerowe w procesie profilaktyki i terapii dzieci z zaburzeniami w nauce czytania i pisania (Propozycja wykorzystania) 4.4. Scenariusz programu edukacji ze wspomaganiem komputerowym 4.5. Wartość profilaktyczna wybranych programów komputerowych w zapobieganiu zaburzeniom czytania i pisania 5. Konspekty zajęć z diagnozy i terapii pedagogicznej dzieci z zaburzeniami w czytaniu i pisaniu (Propozycja wykorzystania) . 6. Konkluzje. Bibliografia |