|
» PROMOCJE !!! » NOWOŚCI !!! PROMOCJE (33)   PROFESJONALNE MYCIE, CZYSZCZENIE PŁYT WINYLOWYCH (1)TECHNIKA I MECHANIKA Fotografia (54)Mechanika (183) Elektryka, Elektronika (382) Architektura i budownictwo (205) Technika (565) Automatyka (66) Wyd. przed 1950 r. (51) NAUKI ŚCISŁE Matematyka (243)Chemia (212) Fizyka (117) Informatyka (84) Astronomia (16) Wyd. przed 1950 r. (39) NAUKI HUMANISTYCZNE I SPOŁECZNE Pedagogika (232) »Psychologia (217) Ekonomia i zarządzanie, prawo (283) Polityka, politologia (74) Sztuka i kultura (340) Językoznawstwo, polonistyka (333) Etnologia, antropologia (72) Etyka (8) Socjologia (71) Filozofia (186) Wyd. przed 1950 r. (52) NAUKI PRZYRODNICZE Biologia (213)Geografia (36) Geologia, geodezja (75) Ekologia (52) Rolnictwo, zootechnika (51) Wyd. przed 1950 r. (44) HISTORIA Polski (747)Powszechna (303) Biografie, wspomnienia (603) Wyd. przed 1950 (63) LITERATURA POPULARNA Proza i dramat polski (475)Proza i dramat zagraniczny (630) Książki wydane przed 1950 rokiem (430) Fantastyka, Science-fiction (123) Książki popularnonaukowe (254) Horror (34) Poezja (138) Sagi (3) Ezoteryka, UFO (108) Poradniki (386) Komiksy (25) Erotyka (20) Humor (17) Audiobooki (1) LITERATURA DLA DZIECI Polska (154)Zagranica (114) Wyd. przed 1950 r. (3) SŁOWNIKI I ENCYKLOPEDIE Słowniki (57)Encyklopedie (11) Wyd. przed 1950 r. (12) KSIĄŻKI KULINARNE Książki kulinarne (147)Wyd. przed 1950 r. (2) KSIĄZKI OBCOJĘZYCZNE Wyd. przed 1950 rokiem (77)Wyd. po 1950 roku (125) RELIGIE, TEOLOGIA Religie, teologia (1186)Wyd. przed 1950 r. (87) Sport, turystyka (606) Wyd. przed 1950 r. (8) MUZYKA Nuty, śpiewniki (75)Pozostałe (51) Wyd. przed 1950 r. (34) MEDYCYNA, ZDROWIE Medycyna, zdrowie (429)Wyd. przed 1950 rokiem (21) PODRĘCZNIKI Do nauki języków (113)Przedmioty podstawowe (31) Przedmioty zawodowe (16) Wyd. przed 1950 r. (6) POZOSTAŁE Albumy (136)Czasopisma (64) Mapy (10) Stara reklama Varia (3)Autografy, dedykacje (11) |
Opis: Oficyna Wydawnicza „Impuls", stan bdb, str. 232 ISBN Spis treści 1. Istota intersemiotycznej formuły zajęć. Rozważania teoretyczne 1.1. Ruch w diagnostyce i terapii 1.2. Niedyrektywna koncepcja terapeutyczna 1.3. Zastosowanie technik plastycznych w ocenie ekspresji i wspomaganiu rozwoju dziecka Metodologiczne podstawy badań diagnostycznych i procedury wizualizacyjnej. Wyniki wstępnych badań diagnostycznych 3.1. Grupa dzieci uzdolnionych — G 1 3.1.1. Zestawienia tabelaryczne. • Badania w zakresie rozwoju intelektualnego — KSI M. Choynowskiego • Badanie lateralizacji — próby R. Zazzo • Rozwój motoryczny — test Oziereckiego • Poziom percepcji wzrokowej i orientacji przestrzennej — test 14 figur geometrycznych H. Spionek • Rozwój intelektualny, poziom możliwości graficznych, orientacja w schemacie ciała — rysunek postaci ludzkiej F. Goodenough • Funkcjonowanie dziecka w szkole: motywacja do nauki szkolnej, uspołecznienie, zachowania antyspołeczne, przyhamowanie — Arkusz Zachowania się Ucznia B. Markowskiej 3.1.2. Profile zachowania według Skali Obserwacji Zachowania M. Bogdanowicz, E. Lubianiec 3.1.3. Profile czynników według Arkusza Zachowania się Ucznia B. Markowskiej . 3.2. Grupa dzieci z zaburzeniami rozwoju — G 2 3.2.1. Zestawienia tabelaryczne dla G2 • Badania w zakresie rozwoju intelektualnego — KSI M. Choynowskiego • Badanie lateralizacji — próby R. Zazzo • Rozwój motoryczny — test Oziereckiego • Poziom percepcji wzrokowej i orientacji przestrzennej — test 14 figur geometrycznych H. Spionek • Rozwój intelektualny, poziom możliwości graficznych, orientacja w schemacie ciała — rysunek postaci ludzkiej F. Goodenough • Funkcjonowanie dziecka w szkole: motywacja do nauki szkolnej, uspołecznienie, zachowania antyspołeczne, przyhamowanie — Arkusz Zachowania się Ucznia B. Markowskiej 3.2.2. Profile zachowania według Skali Obserwacji Zachowania M. Bogdanowicz, E. Lubianiec . 3.2.3. Profile czynników według Arkusza Zachowania się Ucznia B. Markowskiej 3.2.4. Wyniki badań testem 14 figur geometrycznych H. Spionek. 3.3. Rozszerzone wyniki badań diagnostycznych . 3.3.1. Dzieci z grupy G1 — Szkoła Społeczna 3.3.2. Dzieci z grupy G2 — Szkoła Publiczna 3.3.3. Wyniki badań diagnostycznych dodatkowej grupy G 3/1 ze Szkoły Społecznej 4. Materiał przeznaczony do indukowania wizualizacji 4.1. Przebieg wizualizacji kinetycznych w ujęciu uczestniczącym 4.1.1. Sesja I — dla G 1 („Radość" Szkoła Społeczna) 4.1.2. Sesja II — dla G 1 („Niepokój" Szkoła Społeczna) 4.1.3. Sesja I — dla G 2 („Radość" Szkoła Publiczna). 4.1.4. Sesja II — dla G 2 („Niepokój" Szkoła Publiczna) 4.1.5. Sesja II — dla G 3/1 („Niepokój" Szkoła Społeczna) 4.1.6. Zestawienie układów ruchowo-przestrzennych we wszystkich grupach i sesjach 5. Analiza wyników badań — ich interpretacja — wnioski 5.1. Ruch i tworzenie układów przestrzenno-kinetycznych jako narzędzie poznania 5.2. Przydatność technik plastyczno-psychologicznych w weryfikacji i falsyfikacji danych diagnostycznych 5.3. Wyniki w kategoriach indywidualnych. Próby uogólnienia i wnioski Bibliografia Aneksy: Dokumentacja tekstowa i rysunkowa |