|
» PROMOCJE !!! » NOWOŚCI !!! PROMOCJE (33)   PROFESJONALNE MYCIE, CZYSZCZENIE PŁYT WINYLOWYCH (1)TECHNIKA I MECHANIKA Fotografia (54)Mechanika (183) Elektryka, Elektronika (382) Architektura i budownictwo (205) Technika (565) Automatyka (66) Wyd. przed 1950 r. (51) NAUKI ŚCISŁE Matematyka (243)Chemia (212) Fizyka (117) Informatyka (84) Astronomia (16) Wyd. przed 1950 r. (39) NAUKI HUMANISTYCZNE I SPOŁECZNE Pedagogika (232)Psychologia (217) Ekonomia i zarządzanie, prawo (283) Polityka, politologia (74) Sztuka i kultura (340) Językoznawstwo, polonistyka (333) Etnologia, antropologia (72) Etyka (8) Socjologia (71) Filozofia (186) Wyd. przed 1950 r. (52) NAUKI PRZYRODNICZE Biologia (213)Geografia (36) Geologia, geodezja (75) Ekologia (52) Rolnictwo, zootechnika (51) Wyd. przed 1950 r. (44) HISTORIA Polski (747)Powszechna (303) Biografie, wspomnienia (603) Wyd. przed 1950 (63) LITERATURA POPULARNA Proza i dramat polski (475)Proza i dramat zagraniczny (630) Książki wydane przed 1950 rokiem (430) Fantastyka, Science-fiction (123) Książki popularnonaukowe (254) Horror (34) Poezja (138) Sagi (3) Ezoteryka, UFO (108) Poradniki (386) Komiksy (25) Erotyka (20) Humor (17) Audiobooki (1) LITERATURA DLA DZIECI Polska (154)Zagranica (114) Wyd. przed 1950 r. (3) SŁOWNIKI I ENCYKLOPEDIE Słowniki (57)Encyklopedie (11) Wyd. przed 1950 r. (12) KSIĄŻKI KULINARNE Książki kulinarne (147) »Wyd. przed 1950 r. (2) KSIĄZKI OBCOJĘZYCZNE Wyd. przed 1950 rokiem (77)Wyd. po 1950 roku (125) RELIGIE, TEOLOGIA Religie, teologia (1186)Wyd. przed 1950 r. (87) Sport, turystyka (606) Wyd. przed 1950 r. (8) MUZYKA Nuty, śpiewniki (75)Pozostałe (51) Wyd. przed 1950 r. (34) MEDYCYNA, ZDROWIE Medycyna, zdrowie (429)Wyd. przed 1950 rokiem (21) PODRĘCZNIKI Do nauki języków (113)Przedmioty podstawowe (31) Przedmioty zawodowe (16) Wyd. przed 1950 r. (6) POZOSTAŁE Albumy (136)Czasopisma (64) Mapy (10) Stara reklama Varia (3)Autografy, dedykacje (11) |
Opis: W książce podano w przystępnej formie podstawowe wiadomości z zakresu usług świadczonych przez przemysł gastronomiczny. Omówiono w niej również zagadnienia poziomu i kultury obsługi w zakładzie gastronomicznym. Ponadto podano warunki wyposażenia technicznego i zasady urządzania wnętrz zakładów, jak również technikę obsługi konsumenta. Rozdział T Zakres usług świadczonych przez przemysł gastronomiczny 1. Pojęcie usług 2. Pojęcie i zakres działalności podstawowej zakładów gastronomicznych sieci otwartej 3. Podział zakładów sieci otwartej typu żywieniowego i uzupełniającega 4. Kryteria zaliczania zakładów do kategorii handlowych 5. Asortyment sprzedaży w poszczególnych rodzajach zakładów 6. Dzienne asortymentowe minimum sprzedaży 7. Punkty i sklepy gastronomiczne 8. Specjalizacja zakładów gastronomicznych 9. Kuchnia różnych narodów 10. Działalność kulturalno-rozrywkowa w zakładach gastronomicznych 11. Zakłady gastronomiczne sieci zamkniętej Ćwiczenia Rozdział II Zasady rozwiązania funkcjonalnego zakładów gastronomicznych 1. Normy techniczne — projektowanie zakładów gastronomicznych 2. Zasady funkcjonalnego rozwiązywania poszczególnych części zakładów gastronomicznych Ćwiczenia Rozdział III Wyposażenie techniczne 1. Maszyny i urządzenia w części handlowej i eksploatacyjnej zakładu gastronomicznego 2. Maszyny i urządzenia w części produkcyjnej Ćwiczenia Rozdział IV Urządzenie wnętrz zakładów gastronomicznych 1. Kolorystyka 2. Oświetlenie 3. Podłogi, ściany i sufity . 4. Meble w zakładach gastronomicznych 5. Wystrój wnętrz zakładów gastronomicznych Ćwiczenia Rozdział V Technika obsługi 1. Stanowiska pracy w dziale handlowym 2. Ogólna charakterystyka systemów obsługi stosowanych w zakładach gastronomicznych 3. Stosowane systemy samoobsługi w zakładach gastronomicznych 4. Organizacja i technika obsługi konsumentów 5. Organizacja i technika obsługi konsumenta przy wydawaniu śniadań 6. Organizacja i technika obsługi konsumenta przy wydawaniu zakąsek 7. Zasady serwowania zup 8. Zasady serwowania dań zasadniczych (drugich dań) 9. Zasady serwowania deserów 10. Zasady przygotowania niektórych potraw w obecności konsumenta 11. Zasady tranżerowania mięsa w cbecności konsumenta 12. Zasady serwowania potraw płonących 13. Zasady serwowania deserów płonących 14. Zasady serwowania win 15. Zasady serwowania wódek 16. Zasady serwowania piwa 17. Zasady przygotowania i serwowania coctaili 18. Organizacja przyjęć — bankietów w zakładach gastronomicznych Ćwiczenia Rozdział VI Poziom i kultura obsługi w zakładzie gastronomicznym 1. Psychologiczne cechy konsumentów w zakładzie gastronomicznym 2. Stosunek pracowników zakładu do konsumenta 3: Badanie opinii konsumentów o działalności zakładu 4. Załatwienie wniosków i skarg konsumentów oraz reklamacji jakościowych 5. Społeczna i wychowawcza rola kelnera, barmana i bufetowego 6. Etyka zawodowa 7 Odpowiedzialność za prawidłową organizację pracy w sali konsumpcyjnej 8. Metody oddziaływania na postępowanie nietylkodlamoli pracowników Ćwiczenia Rozdział VII Reklama w przedsiębiorstwie gastronomicznym 1. Pojęcie i podział reklamy 2. Cel gospodarczy reklamy 3. Środki i formy reklamy 4. Reklama zakładu folklorystycznego Ćwiczenia WSiP 1985, stron 344, stan db+ (pożółkła, podniszczona lekko okładka) ISBN 83-02-01631-4 |