|
» PROMOCJE !!! » NOWOŚCI !!! PROMOCJE (33)   PROFESJONALNE MYCIE, CZYSZCZENIE PŁYT WINYLOWYCH (1)TECHNIKA I MECHANIKA Fotografia (54)Mechanika (183) Elektryka, Elektronika (382) Architektura i budownictwo (205) Technika (565) Automatyka (66) Wyd. przed 1950 r. (51) NAUKI ŚCISŁE Matematyka (243)Chemia (212) Fizyka (117) Informatyka (84) Astronomia (16) Wyd. przed 1950 r. (39) NAUKI HUMANISTYCZNE I SPOŁECZNE Pedagogika (232)Psychologia (217) » Ekonomia i zarządzanie, prawo (283) Polityka, politologia (74) Sztuka i kultura (340) Językoznawstwo, polonistyka (333) Etnologia, antropologia (72) Etyka (8) Socjologia (71) Filozofia (186) Wyd. przed 1950 r. (52) NAUKI PRZYRODNICZE Biologia (213)Geografia (36) Geologia, geodezja (75) Ekologia (52) Rolnictwo, zootechnika (51) Wyd. przed 1950 r. (44) HISTORIA Polski (747)Powszechna (303) Biografie, wspomnienia (603) Wyd. przed 1950 (63) LITERATURA POPULARNA Proza i dramat polski (475)Proza i dramat zagraniczny (630) Książki wydane przed 1950 rokiem (430) Fantastyka, Science-fiction (123) Książki popularnonaukowe (254) Horror (34) Poezja (138) Sagi (3) Ezoteryka, UFO (108) Poradniki (386) Komiksy (25) Erotyka (20) Humor (17) Audiobooki (1) LITERATURA DLA DZIECI Polska (154)Zagranica (114) Wyd. przed 1950 r. (3) SŁOWNIKI I ENCYKLOPEDIE Słowniki (57)Encyklopedie (11) Wyd. przed 1950 r. (12) KSIĄŻKI KULINARNE Książki kulinarne (147)Wyd. przed 1950 r. (2) KSIĄZKI OBCOJĘZYCZNE Wyd. przed 1950 rokiem (77)Wyd. po 1950 roku (125) RELIGIE, TEOLOGIA Religie, teologia (1186)Wyd. przed 1950 r. (87) Sport, turystyka (606) Wyd. przed 1950 r. (8) MUZYKA Nuty, śpiewniki (75)Pozostałe (51) Wyd. przed 1950 r. (34) MEDYCYNA, ZDROWIE Medycyna, zdrowie (429)Wyd. przed 1950 rokiem (21) PODRĘCZNIKI Do nauki języków (113)Przedmioty podstawowe (31) Przedmioty zawodowe (16) Wyd. przed 1950 r. (6) POZOSTAŁE Albumy (136)Czasopisma (64) Mapy (10) Stara reklama Varia (3)Autografy, dedykacje (11) |
Opis: WSiP 1976, str. 316, stan db (nieaktualna pieczątka) SPIS TREŚCI Przedmowa do wydania polskiego Przedmowa do pierwszego wydania słowackiego Uwagi do drugiego wydania słowackiego . 1. Zagadnienie wzajemnych kontaktów nauczycieli i uczniów — rys historyczny . 2. Problematyka wzajemnego ustosunkowania się nauczyciela i ucznia Osobowość nauczyciela jako decydujący czynnik w wychowaniu i nauczaniu Uwarunkowanie i charakterystyka wzajemnego stosunku między nauczycielem i uczniem Niektóre typowe rodzaje kontaktów między nauczycielem i uczniami 3. Bola badań i możliwości korzystania z ich wyników Określenie zadania badawczego Możliwości wykorzystania wyników badania . 4. Metody badań i materiał badawczy Zbieranie materiału badawczego . Opracowanie materiału empirycznego 5. Ogólna charakterystyka wyników badań Częstotliwość występowania pozytywnych i negatywnych informacji o nauczycielach Częstotliwość występowania pozytywnych i negatywnych cech nauczyciela Częstotliwość występowania grup właściwości nauczyciela Częstotliwość występowania poszczególnych kategorii właściwości nauczyciela Liczba nauczycieli charakteryzowanych w badaniach Ogólna charakterystyka ustosunkowania się badanych uczniów do nauczycieli 6. Stosunek ucznia w młodszym wieku szkolnym do nauczyciela . Zwięzła charakterystyka ucznia w tym wieku Stosunek uczniów klas 1 — 3 szkoły podstawowej do nauczyciela Stosunek uczniów klas 4 i 5 szkoły podstawowej do nauczyciela Ogólna charakterystyka stosunku badanych uczniów klas 4 i 5 do opisywanych nauczycieli Wychowawcze właściwości nauczyciela jako czynnik ustosunkowania się do niego uczniów klas 4 i S Dydaktyczne właściwości nauczyciela jako czynnik ustosunkowania się do niego uczniów klas 4 i 5 Osobowe właściwości nauczyciela jako czynnik ustosunkowania się do niego uczniów klas 4 i 5 Idealny nauczyciel w opinii uczniów w młodszym wieku szkolnym 7. Stosunek ucznia w średnim wieku szkolnym do nauczyciela Zwięzła charakterystyka ucznia w tym wieku Ogólny opis stosunku badanych uczniów w średnim wieku szkolnym do charakteryzowanych nauczycieli . Wychowawcze właściwości nauczyciela jako czynnik ustosunkowania się do niego uczniów w średnim wieku szkolnym Dydaktyczne właściwości nauczyciela jako czynnik ustosunkowania się do niego uczniów w średnim wieku szkolnym Osobowe właściwości nauczyciela jako czynnik ustosunkowania się do niego uczniów w średnim wieku szkolnym Idealny nauczyciel w opinii uczniów w średnim wieku szkolnym 8. Stosunek ucznia w starszym wieku szkolnym do nauczyciela Zwięzła charakterystyka ucznia w tym wieku Ogólna charakterystyka stosunku badanych uczniów w starszym wieku szkolnym do nauczycieli Wychowawcze właściwości nauczyciela jako czynnik ustosunkowania się do niego uczniów w starszym wieku szkolnym Dydaktyczne właściwości nauczyciela jako czynnik ustosunkowania się do niego uczniów w starszym wieku szkolnym Osobowe właściwości nauczyciela jako czynnik ustosunkowania się do'niego uczniów w starszym wieku szkolnym Idealny nauczyciel w opinii uczniów w starszym wieku szkolnym . 9. Uwarunkowanie autorytetu nauczyciela oraz wzajemnych kontaktów nauczycieli i uczniów na podstawie doświadczenia i opinii nauczycieli i kierowników szkół Wychowawcze właściwości nauczyciela jako warunek autorytetu oraz dobrego stosunku między nauczycielem i uczniami Dydaktyczne właściwości nauczyciela jako warunek autorytetu oraz dobrego stosunku między nauczycielem i uczniami . Osobowe właściwości nauczyciela jako warunek autorytetu oraz dobrego stosunku między nauczycielem i uczniami Nauczyciel, który ma największe szanse uzyskania autorytetu oraz dobrego stosunku uczniów w ujęciu nauczycieli i kierowników szkół 10. Proces kształtowania wzajemnych kontaktów nauczycieli i uczniów Proces kształtowania się stosunku uczniów do nauczycieli Geneza stosunku ucznia do nauczyciela . Zmiana stosunku ucznia do nauczyciela . Intensywność stosunku uczniów do nauczycieli Najbardziej typowe właściwości rozwojowe w motywacji stosunku uczniów do nauczycieli Źródła motywacji stosunku uczniów dó nauczycieli Swoista pozycja wychowawcy klasy z punktu widzenia stosunku uczniów do nauczycieli Kształtowanie stosunku nauczyciela do uczniów 11. Pedagogiczna ocena poglądów ucznia i nauczycieli na czynniki ich wzajemnego ustosunkowania się Ogólne porównanie poglądów badanych osób na dobrego i złego nauczyciela Pedagogiczna ocena poglądów badanych osób na dobrego i złego nauczyciela 12. Jakość stosunku między nauczycielem i uczniem w procesie wychowawczo-dydaktycznym Ogólne uwagi na temat znaczenia wzajemnego stosunku nauczyciela i ucznia Wychowawcza rola wzajemnego stosunku nauczyciela i ucznia Wzajemny stosunek nauczyciela i ucznia w nauczaniu i uczeniu się Psychohigieniczne znaczenie jakości stosunku między nauczycielem i uczniem Zakończenie Literatura Skorowidz nazwisk Skorowidz rzeczowy Spis tabel |