|
» PROMOCJE !!! » NOWOŚCI !!! PROMOCJE (33)   PROFESJONALNE MYCIE, CZYSZCZENIE PŁYT WINYLOWYCH (1)TECHNIKA I MECHANIKA Fotografia (54)Mechanika (183) Elektryka, Elektronika (382) Architektura i budownictwo (205) Technika (565) Automatyka (66) Wyd. przed 1950 r. (51) NAUKI ŚCISŁE Matematyka (243)Chemia (212) Fizyka (117) Informatyka (84) Astronomia (16) Wyd. przed 1950 r. (39) NAUKI HUMANISTYCZNE I SPOŁECZNE Pedagogika (232)Psychologia (217) Ekonomia i zarządzanie, prawo (283) Polityka, politologia (74) Sztuka i kultura (340) Językoznawstwo, polonistyka (333) Etnologia, antropologia (72) Etyka (8) Socjologia (71) Filozofia (186) Wyd. przed 1950 r. (52) NAUKI PRZYRODNICZE Biologia (213)Geografia (36) Geologia, geodezja (75) Ekologia (52) Rolnictwo, zootechnika (51) Wyd. przed 1950 r. (44) HISTORIA Polski (747)Powszechna (303) Biografie, wspomnienia (603) Wyd. przed 1950 (63) LITERATURA POPULARNA Proza i dramat polski (475)Proza i dramat zagraniczny (630) Książki wydane przed 1950 rokiem (430) Fantastyka, Science-fiction (123) Książki popularnonaukowe (254) Horror (34) Poezja (138) Sagi (3) Ezoteryka, UFO (108) Poradniki (386) Komiksy (25) Erotyka (20) Humor (17) Audiobooki (1) LITERATURA DLA DZIECI Polska (154)Zagranica (114) Wyd. przed 1950 r. (3) SŁOWNIKI I ENCYKLOPEDIE Słowniki (57)Encyklopedie (11) Wyd. przed 1950 r. (12) KSIĄŻKI KULINARNE Książki kulinarne (147)Wyd. przed 1950 r. (2) KSIĄZKI OBCOJĘZYCZNE Wyd. przed 1950 rokiem (77)Wyd. po 1950 roku (125) RELIGIE, TEOLOGIA Religie, teologia (1186)Wyd. przed 1950 r. (87) Sport, turystyka (606) Wyd. przed 1950 r. (8) MUZYKA Nuty, śpiewniki (75)Pozostałe (51) Wyd. przed 1950 r. (34) MEDYCYNA, ZDROWIE Medycyna, zdrowie (429)Wyd. przed 1950 rokiem (21) PODRĘCZNIKI Do nauki języków (113)Przedmioty podstawowe (31) Przedmioty zawodowe (16) Wyd. przed 1950 r. (6) POZOSTAŁE Albumy (136)Czasopisma (64) Mapy (10) Stara reklama Varia (3)Autografy, dedykacje (11) |
Opis: Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa 1995, str. 216, stan db+ (przykurzona okładka ) ISBN 83-208-0880-4 Handel w warunkach przeobrażającej się gospodarki polskiej należy do najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin. Szanse rynkowe może jednak wykorzystać tylko to przedsiębiorstwo, które dostosuje swoją działalność do oczekiwań i potrzeb nabywców. Odejście od przyjętych w dotychczasowej praktyce metod podejmowania decyzji, opartych wyłącznie na intuicji i doświadczeniu, jest nieuniknione. Książka Państwowego Wydawnictwa Ekonomicznego jest pierwszym na rynku wydawniczym nowoczesnym podręcznikiem na temat marketingowego zarządzania firmą handlową. Książka zawiera: ► analizę firmy handlowej jako podmiotu podejmującego decyzje rynkowe, ► koncepcję i funkcje zarządzania marketingowego taką firmą, ► opis przebiegu procesu planowania działalności ze szczególnym uwzględnieniem analizy otoczenia, możliwości rynkowych przedsiębiorstwa, segmentacji rynku, wyboru strategii działania, ► omówienie organizacji marketingu w przedsiębiorstwie i systemu powiązań z podmiotami otoczenia, ► przedstawienie istoty i przedmiotu decyzji marketingowych w sferach zakupu i sprzedaży, ► omówienie kontroli skuteczności podejmowanych działań marketingowych (controlling, auditing marketingowy), ► opis doświadczeń z praktyki (studia przypadków). Książka jest adresowana do studentów wyższych uczelni ekonomicznych i kierunków ekonomicznych na uniwersytetach, słuchaczy kursów podyplomowych i szkoleń menedżerskich. Może być również przydatna dla osób profesjonalnie zajmujących się handlem. |