|
» PROMOCJE !!! » NOWOŚCI !!! PROMOCJE (33)   PROFESJONALNE MYCIE, CZYSZCZENIE PŁYT WINYLOWYCH (1)TECHNIKA I MECHANIKA Fotografia (54)Mechanika (182) Elektryka, Elektronika (382) Architektura i budownictwo (205) Technika (565) Automatyka (66) Wyd. przed 1950 r. (51) NAUKI ŚCISŁE Matematyka (243)Chemia (212) Fizyka (117) Informatyka (84) Astronomia (16) Wyd. przed 1950 r. (39) NAUKI HUMANISTYCZNE I SPOŁECZNE Pedagogika (232)Psychologia (217) Ekonomia i zarządzanie, prawo (283) Polityka, politologia (74) Sztuka i kultura (340) Językoznawstwo, polonistyka (333) Etnologia, antropologia (72) Etyka (8) Socjologia (71) Filozofia (186) Wyd. przed 1950 r. (52) NAUKI PRZYRODNICZE Biologia (213)Geografia (36) Geologia, geodezja (75) Ekologia (52) Rolnictwo, zootechnika (51) Wyd. przed 1950 r. (44) HISTORIA Polski (747)Powszechna (303) Biografie, wspomnienia (603) Wyd. przed 1950 (63) LITERATURA POPULARNA Proza i dramat polski (475)Proza i dramat zagraniczny (630) Książki wydane przed 1950 rokiem (430) Fantastyka, Science-fiction (123) Książki popularnonaukowe (254) Horror (34) Poezja (138) Sagi (3) Ezoteryka, UFO (108) Poradniki (386) Komiksy (25) Erotyka (20) Humor (17) Audiobooki (1) LITERATURA DLA DZIECI Polska (154)Zagranica (114) Wyd. przed 1950 r. (3) SŁOWNIKI I ENCYKLOPEDIE Słowniki (57)Encyklopedie (11) Wyd. przed 1950 r. (12) KSIĄŻKI KULINARNE Książki kulinarne (147)Wyd. przed 1950 r. (2) KSIĄZKI OBCOJĘZYCZNE Wyd. przed 1950 rokiem (77)Wyd. po 1950 roku (125) RELIGIE, TEOLOGIA Religie, teologia (1186)Wyd. przed 1950 r. (87) Sport, turystyka (606) Wyd. przed 1950 r. (8) MUZYKA Nuty, śpiewniki (75)Pozostałe (51) Wyd. przed 1950 r. (34) MEDYCYNA, ZDROWIE Medycyna, zdrowie (429)Wyd. przed 1950 rokiem (21) PODRĘCZNIKI Do nauki języków (113)Przedmioty podstawowe (31) Przedmioty zawodowe (16) Wyd. przed 1950 r. (6) POZOSTAŁE Albumy (136)Czasopisma (64) Mapy (10) Stara reklama Varia (3)Autografy, dedykacje (11) |
Opis: WSPÓŁDZIAŁANIE NAUCZYCIELA Z UCZNIAMI Kształtowanie się struktury interakcji między nauczycielem a uczniami UŚ 1978 , str. 132, stan db+ (podniszczona lekko okładka, przykurzona) ISBN Wprowadzenie Pojęcie czynności w badaniach nad pracą dydaktyczną nauczyciela Proces nauczania — uczenia się a pojęcie czynności (s. 15) Cel, wynik i adresat czynności dydaktycznych (s. 17) Struktura czynności dydaktycznych (s. 24) Czynność czy interakcja? (s. 27) Interakcje między nauczycielem i uczniem a struktura czynności dydaktycznych Geneza badań nad interakcjami (s. 30) Rodzaje interakcji między nauczycielem i uczniami a zmiany w zachowaniu się uczniów (s. 33) Metodologiczne trudności badań nad interakcjami między nauczycielem a uczniem (s. 37) Perspektywy dalszych badań (s. 41) Czynniki warunkujące strukturę i przebieg interakcji między nauczycielem a uczniami Jedna zmienna niezależna czy system zmiennych? (s. 44) Sytuacja dydaktyczna (s. 46) Nauczyciel jako podmiot i jako element sytuacji dydaktycznej (s. 48) Uczeń jako element sytuacji dydaktycznej (s. 53) Ujęcie statyczne czy dynamiczne? (s. 54) Problem i metody własnych badań nad kształtowaniem się struktury interakcji nauczyciela z uczniami Założenia badawcze, podstawowe pojęcia (s. 57) Problem badań (s. 58) Teren badań. Badana grupa (s. 60) Organizacja i przebieg badań (s. 63) Zastosowane techniki i sposoby zbierania materiału (s. 64) Charakterystyka zebranego materiału (s. 71) Kształtowanie się formalnej i funkcjonalnej struktury interakcji między nauczycielem a poszczególnymi uczniami Ogólna charakterystyka zarejestrowanej na lekcjach aktywności nauczyciela i uczniów (s. 73) Struktura formalna interakcji nauczyciela z poszczególnymi uczniami (s. 77) Struktura funkcjonalna interakcji między nauczycielem a uczniami (s. 81) Porównanie struktury interakcji między nauczycielem a tymi samymi uczniami na początku i pod koniec roku szkolnego (s. 85) Struktura interakcji między nauczycielem a uczniami, których ocenia on jako zdolnych i niezdolnych Ocena ogólnych uzdolnień uczniów i jej zmiany w trakcie roku szkolnego (s. 92) Ocena uzdolnień uczniów a ukierunkowana na nich aktywność nauczyciela (s. 94) Struktura interakcji nauczyciela z uczniami o różnym — w jego opinii — poziomie uzdolnień (s. 97) Spostrzegane przez nauczyciela cechy zachowania się uczniów a struktura interakcji między nimi Kształtowanie się w nauczycielu obrazu ucznia w świetle wyników uzyskanych za pomocą Arkusza zachowania się ucznia (s. 100) Struktura interakcji nauczyciela z uczniami a spostrzegane przez niego cechy zachowania się uczniów (s. 104) Typowe modele interakcji nauczyciela z uczniami a obraz ucznia ukształtowany przez nauczyciela (s. 108) Dyskusja nad wynikami badań Bibliografia |