|
» PROMOCJE !!! » NOWOŚCI !!! PROMOCJE (33)   PROFESJONALNE MYCIE, CZYSZCZENIE PŁYT WINYLOWYCH (1)TECHNIKA I MECHANIKA Fotografia (54)Mechanika (182) Elektryka, Elektronika (382) Architektura i budownictwo (205) Technika (564) Automatyka (66) Wyd. przed 1950 r. (51) NAUKI ŚCISŁE Matematyka (243)Chemia (212) Fizyka (117) Informatyka (84) Astronomia (16) Wyd. przed 1950 r. (39) NAUKI HUMANISTYCZNE I SPOŁECZNE Pedagogika (232)Psychologia (217) Ekonomia i zarządzanie, prawo (283) Polityka, politologia (74) Sztuka i kultura (340) Językoznawstwo, polonistyka (333) Etnologia, antropologia (72) Etyka (8) Socjologia (71) Filozofia (186) Wyd. przed 1950 r. (52) NAUKI PRZYRODNICZE Biologia (213)Geografia (36) Geologia, geodezja (75) Ekologia (52) Rolnictwo, zootechnika (51) Wyd. przed 1950 r. (44) HISTORIA Polski (747)Powszechna (303) Biografie, wspomnienia (603) Wyd. przed 1950 (63) LITERATURA POPULARNA Proza i dramat polski (475)Proza i dramat zagraniczny (629) Książki wydane przed 1950 rokiem (430) Fantastyka, Science-fiction (123) Książki popularnonaukowe (254) Horror (34) Poezja (138) Sagi (3) Ezoteryka, UFO (108) Poradniki (386) Komiksy (25) Erotyka (20) Humor (17) Audiobooki (1) LITERATURA DLA DZIECI Polska (154)Zagranica (114) Wyd. przed 1950 r. (3) SŁOWNIKI I ENCYKLOPEDIE Słowniki (57)Encyklopedie (11) Wyd. przed 1950 r. (12) KSIĄŻKI KULINARNE Książki kulinarne (147)Wyd. przed 1950 r. (2) KSIĄZKI OBCOJĘZYCZNE Wyd. przed 1950 rokiem (77)Wyd. po 1950 roku (125) RELIGIE, TEOLOGIA Religie, teologia (1186)Wyd. przed 1950 r. (87) Sport, turystyka (606) Wyd. przed 1950 r. (8) MUZYKA Nuty, śpiewniki (75)Pozostałe (51) Wyd. przed 1950 r. (34) MEDYCYNA, ZDROWIE Medycyna, zdrowie (429)Wyd. przed 1950 rokiem (21) PODRĘCZNIKI Do nauki języków (113)Przedmioty podstawowe (31) Przedmioty zawodowe (16) Wyd. przed 1950 r. (6) POZOSTAŁE Albumy (136)Czasopisma (64) Mapy (10) Stara reklama Varia (3)Autografy, dedykacje (11) |
Opis: Mentor,1996, stan db+, str 172 + załączniki ISBN 83-902193-1-x WPROWADZENIE 1. ORGANIZACJA I FUNKCJONOWANIE RYNKU TURYSTYCZNEGO 1.1. Organizacja i funkcjonowanie rynku turystycznego 1.2. Organizacja i funkcjonowanie hotelarstwa 1.3. Główni organizatorzy i usługodawcy turystyczni w Polsce 1.3.1. Sektor komercyjny obsługi ruchu turystycznego 1.3.2. Sektor społeczny obsługi ruchu turystycznego. 1.3.3. Sektor socjalny obsługi ruchu turystycznego. 1.3.4. Hotelarstwo w Polsce 1.3.5. Lotnictwo pasażerskie i firmy „Rent a car" 2. PROJEKTOWANIE I TECHNIKA OBSŁUGI IMPREZ TURYSTYCZNYCH 2.1. Uwagi ogólne o potrzebach i motywach turystów oraz różnych obowiązkach pilota 2.2. Projektowanie imprez turystycznych 2.2.1. Ogólne wytyczne opracowywania projektów imprez turystycznych 2.2.2. Kwestionariusz informacyjny do zlecenia na realizację imprezy turystycznej 2.2.3. Uwagi dotyczące zastosowania kwestionariusza informacyjnego do realizacji imprezy na zlecenie 2.3. Cechy grupy turystycznej i zasady jej funkcjonowania 2.3.1. Cechy grupy turystycznej 2.3.2. Zasady funkcjonowania grupy turystycznej 2.4. Tok czynności pilota wycieczek zagranicznych w czasie obsługi imprezy turystycznej 2.5. Odprawa celna 2.6. Charakterystyka dokumentów występujących w obsłudze imprez turystycznych 2.7. Dokumenty podróży i kontakty z placówkami dyplomatycznymi 2.7.1. Paszport 2.7.2. Przepisy paszportowe 3. PROBLEMATYKA PRAWNA PILOTAŻU WYCIECZEK 3.1. Unormowanie praw i obowiązków pilota wycieczek 3.2. Formy zatrudniania pilotów. 3.3. Odpowiedzialność pilota wycieczek. 3.4. Pełnomocnictwo do działania w imieniu organizatora usług turystycznych. 3.5. Charakterystyka umów zawieranych przez biura podróży z klientami 3.6. Wybrane obowiązki administracyjno-prawne związane z obsługą wycieczek 3.7. Ubezpieczenia w turystyce 4. ELEMENTY PSYCHOLOGII TURYSTYKI 4.1. Geneza aktywności turystycznej 4.1.1. Uprawianie turystyki jako źródło zaspokajania potrzeb ludzkich 4.1.2. Motywacja w aktywności turystycznej 4.2. Aktywność turystyczna i towarzyszące jej procesy psychiczne 4.2.1. Turystyka jako źródło emocji 4.2.2. Psychiczne następstwa uprawiania turystyki 4.3. Psychologiczne aspekty obsługi ruchu turystycznego 4.3.1. Pilot wobec swych klientów. Sylwetki osobowościowe turystów 4.3.2. Kierowanie grupą turystyczną 4.3.3. Konflikt w grupie 4.3.4. Pilot jako negocjator 5. WARSZTAT KRAJOZNAWCZY PILOTA WYCIECZEK ZAGRANICZNYCH 5.1. Źródła wiedzy krajoznawczej pilota wycieczek zagranicznych 5.2. Metodyka przygotowania się pilotów do prowadzenia imprezy 5.3. Formy przekazywania informacji 5.4. Opis przykładowej trasy turystycznej 6. PODSTAWOWE ZAGADNIENIA I TERMINY Z HISTORII ARCHITEKTURY 7. ZACHOWANIE SIĘ PILOTA W SYTUACJACH AWARYJNYCH ANEKS |