|
» PROMOCJE !!! » NOWOŚCI !!! PROMOCJE (33)   PROFESJONALNE MYCIE, CZYSZCZENIE PŁYT WINYLOWYCH (1)TECHNIKA I MECHANIKA Fotografia (54)Mechanika (183) Elektryka, Elektronika (382) Architektura i budownictwo (205) Technika (565) Automatyka (66) Wyd. przed 1950 r. (51) NAUKI ŚCISŁE Matematyka (243)Chemia (212) Fizyka (117) Informatyka (84) Astronomia (16) Wyd. przed 1950 r. (39) NAUKI HUMANISTYCZNE I SPOŁECZNE Pedagogika (232)Psychologia (217) Ekonomia i zarządzanie, prawo (283) Polityka, politologia (74) Sztuka i kultura (340) Językoznawstwo, polonistyka (333) Etnologia, antropologia (72) Etyka (8) Socjologia (71) Filozofia (186) Wyd. przed 1950 r. (52) NAUKI PRZYRODNICZE Biologia (213)Geografia (36) Geologia, geodezja (75) Ekologia (52) Rolnictwo, zootechnika (51) Wyd. przed 1950 r. (44) HISTORIA Polski (747)Powszechna (303) Biografie, wspomnienia (603) Wyd. przed 1950 (63) LITERATURA POPULARNA Proza i dramat polski (475)Proza i dramat zagraniczny (630) Książki wydane przed 1950 rokiem (430) Fantastyka, Science-fiction (123) Książki popularnonaukowe (254) Horror (34) Poezja (138) Sagi (3) Ezoteryka, UFO (108) Poradniki (386) Komiksy (25) Erotyka (20) Humor (17) Audiobooki (1) LITERATURA DLA DZIECI Polska (154)Zagranica (114) Wyd. przed 1950 r. (3) SŁOWNIKI I ENCYKLOPEDIE Słowniki (57)Encyklopedie (11) Wyd. przed 1950 r. (12) KSIĄŻKI KULINARNE Książki kulinarne (147)Wyd. przed 1950 r. (2) KSIĄZKI OBCOJĘZYCZNE Wyd. przed 1950 rokiem (77)Wyd. po 1950 roku (125) RELIGIE, TEOLOGIA Religie, teologia (1186)Wyd. przed 1950 r. (87) Sport, turystyka (606) Wyd. przed 1950 r. (8) MUZYKA Nuty, śpiewniki (75)Pozostałe (51) Wyd. przed 1950 r. (34) MEDYCYNA, ZDROWIE Medycyna, zdrowie (429)Wyd. przed 1950 rokiem (21) PODRĘCZNIKI Do nauki języków (113)Przedmioty podstawowe (31) Przedmioty zawodowe (16) Wyd. przed 1950 r. (6) POZOSTAŁE Albumy (136)Czasopisma (64) Mapy (10) Stara reklama Varia (3)Autografy, dedykacje (11) |
Opis: Gratis, 1991, str. 136, stan db+ (przykurzona okładka ) ISBN 3-927250-61-9 Spis treści: 1 Wprowadzenie 1.1 Nowoczesna koncepcja marketingu 1.2 Inne koncepcje marketingowe 1.3 Marketing-management: realizacja marketingu. 2 Typologia rynków 2.1 Klasyfikacja według liczby aktorów na rynku. 2.2 Klasyfikacja według rodzaju produktów. 2.2.1 Rynki dóbr konsumpcyjnych 2.2.2 Rynki dóbr przemysłowych i inwestycyjnych. 2.2.3 Charakterystyki innych rynków 2.3 Klasyfikacja według fazy rynkowej 3 Marketing strategiczny. 3.1 Cel przedsiębiorstwa. 3.2 Strategia przedsiębiorstwa i marketingu 3.3 Segmentacja rynku 4 Marketing operacyjny: instrumentarium marketingu. 4. 1 Polityka kształtowania produktów 4.1.1 Kształtowanie asortymentu i programu produktów 4.1.2 Kształtowanie nietylkodlamoli indywidualnych produktów 4.2 Polityka kontraktacji 4.2.1 Polityka cenowa 4.2.2 Kształtowanie warunków transakcji 4.3 Polityka dystrybucji 4.4 Polityka komunikacji społecznej. 5 Analiza i badanie rynku S.1 Cele, przebieg i pojęcia badań rynkowych. S.S Metody zdobycia informacji 5.3 Metody analizy informacji 5.4. Metody prognozowania rynku i zbytu 6 Zorganizowanie marketingu i marketing-controlling. 6.1 Organizacja zorientowana na marketing 6.2 Marketing-controlling 7 Pytania kontrolne 8 Wskazówki do odpowiedzi na pytania |