|
» PROMOCJE !!! » NOWOŚCI !!! PROMOCJE (33)   PROFESJONALNE MYCIE, CZYSZCZENIE PŁYT WINYLOWYCH (1)TECHNIKA I MECHANIKA Fotografia (54)Mechanika (182) Elektryka, Elektronika (382) Architektura i budownictwo (205) Technika (565) Automatyka (66) Wyd. przed 1950 r. (51) NAUKI ŚCISŁE Matematyka (243)Chemia (212) Fizyka (117) Informatyka (84) Astronomia (16) Wyd. przed 1950 r. (39) NAUKI HUMANISTYCZNE I SPOŁECZNE Pedagogika (232)Psychologia (217) Ekonomia i zarządzanie, prawo (283) Polityka, politologia (74) Sztuka i kultura (340) Językoznawstwo, polonistyka (333) Etnologia, antropologia (72) Etyka (8) Socjologia (71) Filozofia (186) Wyd. przed 1950 r. (52) NAUKI PRZYRODNICZE Biologia (213)Geografia (36) Geologia, geodezja (75) Ekologia (52) Rolnictwo, zootechnika (51) Wyd. przed 1950 r. (44) HISTORIA Polski (747)Powszechna (303) Biografie, wspomnienia (603) Wyd. przed 1950 (63) LITERATURA POPULARNA Proza i dramat polski (475)Proza i dramat zagraniczny (630) Książki wydane przed 1950 rokiem (430) Fantastyka, Science-fiction (123) Książki popularnonaukowe (254) Horror (34) Poezja (138) Sagi (3) Ezoteryka, UFO (108) Poradniki (386) Komiksy (25) Erotyka (20) Humor (17) Audiobooki (1) LITERATURA DLA DZIECI Polska (154)Zagranica (114) Wyd. przed 1950 r. (3) SŁOWNIKI I ENCYKLOPEDIE Słowniki (57)Encyklopedie (11) Wyd. przed 1950 r. (12) KSIĄŻKI KULINARNE Książki kulinarne (147)Wyd. przed 1950 r. (2) KSIĄZKI OBCOJĘZYCZNE Wyd. przed 1950 rokiem (77)Wyd. po 1950 roku (125) RELIGIE, TEOLOGIA Religie, teologia (1186)Wyd. przed 1950 r. (87) Sport, turystyka (606) Wyd. przed 1950 r. (8) MUZYKA Nuty, śpiewniki (75)Pozostałe (51) Wyd. przed 1950 r. (34) MEDYCYNA, ZDROWIE Medycyna, zdrowie (429)Wyd. przed 1950 rokiem (21) PODRĘCZNIKI Do nauki języków (113)Przedmioty podstawowe (31) Przedmioty zawodowe (16) Wyd. przed 1950 r. (6) POZOSTAŁE Albumy (136)Czasopisma (64) Mapy (10) Stara reklama Varia (3)Autografy, dedykacje (11) |
Opis: ART&MEDIA , str. 256, stan bdb- ISBN 83-915473-0-2 Oddajemy w Państwa ręce publikację dotyczącą marketingu wystawienniczego. Materiał ten został przygotowany w ramach środków finansowych przekazanych przez Unię Europejską, Programu Leonardo da Vinci. Jako prezes organizacji koordynującej prace mające na celu wydanie tej pozycji - Izby Rzemieślniczej oraz Malej i Średniej Przedsiębiorczości w Katowicach, jestem dumny, że po wielu miesiącach ciężkiej pracy możemy przekazać Państwu publikację, która powinna pomóc w bardziej efektywnym promowaniu swoich towarów i usług. Marketing wystawienniczy jest to obszar wielkich, niewykorzystanych i niezbadanych do końca możliwości. Dotychczas w naszym kraju ukazało się niewiele pozycji dotyczących tej dziedziny. Tym bardziej jesteśmy dumni, że rzemiosło mogło choć w małym stopniu przyczynić się do wydania takiej pozycji książkowej. Warto podkreślić, że organizacja, którą mam zaszczyt reprezentować, zgromadziła wiele doświadczeń dotyczących sztuki "dobrego wystawiennictwa". To doświadczenie procentuje zdobywaniem przez naszych Członków wielu prestiżowych nagród. Najwyższa jakość produktu i usługi jest jednym z warunków sięgania po te nagrody, drugim natomiast jest umiejętność skutecznego zaprezentowania własnej pracy i jej efektów. Spis treści 1. Podstawy sprzedaży 1.1 Klucze do formułowania celów rynkowych 1.2 Jak przygotować efektywną prezentację 1.3 Jak zwiększyć zainteresowanie twoich klientów? 1.4 Korzyści: klucz do decyzji zakupu 1.5 Zdobywanie akceptacji klientów 1.6 Jak odpierać zarzuty klientów? 1.7 Rozpoznawanie sygnałów gotowości do zakupu 1.8 Typy klientów 1.9 Techniki wywierania wpływu w procesie sprzedaży 1.10 Typowe sytuacje w sprzedaży 1.11 Utrzymywanie stałych kontaktów z klientami 1.12 Jak być dobrym sprzedawcą? 2. Kryteria skutecznegouczestnictwa w targach 2.1 Cele uczestnictwa w targach 2.2 Rodzaje targów i wystaw 2.3 Kryteria wyboru targów 2.4 Plan kosztów 2.5 Reklama i kształtowanie opinii publicznej 2.6 Personel stoiska. 2.7 Przygotowanie opracowania po targach. 3. Przygotowania 3.1 Współdziałanie / kontakty z organizatorami 3.2 Jak wybrać właściwe stoisko? 3.3 Jak zorganizować stoisko (planowanie, przygotowania) 3.4 Techniki budowania stoiska 3.5 Kolor, kształt i światło - praca z zawodowymi artystami i projektantami 3.6 Prezentacja produktu . 3.7 Indywidualny wkład w prezentację. Literatura |