|
» PROMOCJE !!! » NOWOŚCI !!! PROMOCJE (33)   PROFESJONALNE MYCIE, CZYSZCZENIE PŁYT WINYLOWYCH (1)TECHNIKA I MECHANIKA Fotografia (54)Mechanika (183) Elektryka, Elektronika (382) Architektura i budownictwo (205) Technika (565) Automatyka (66) Wyd. przed 1950 r. (51) NAUKI ŚCISŁE Matematyka (243)Chemia (212) Fizyka (117) Informatyka (84) Astronomia (16) Wyd. przed 1950 r. (39) NAUKI HUMANISTYCZNE I SPOŁECZNE Pedagogika (232)Psychologia (217) Ekonomia i zarządzanie, prawo (283) » Polityka, politologia (74) Sztuka i kultura (340) Językoznawstwo, polonistyka (333) Etnologia, antropologia (72) Etyka (8) Socjologia (71) Filozofia (186) Wyd. przed 1950 r. (52) NAUKI PRZYRODNICZE Biologia (213)Geografia (36) Geologia, geodezja (75) Ekologia (52) Rolnictwo, zootechnika (51) Wyd. przed 1950 r. (44) HISTORIA Polski (747)Powszechna (303) Biografie, wspomnienia (603) Wyd. przed 1950 (63) LITERATURA POPULARNA Proza i dramat polski (475)Proza i dramat zagraniczny (630) Książki wydane przed 1950 rokiem (430) Fantastyka, Science-fiction (123) Książki popularnonaukowe (254) Horror (34) Poezja (138) Sagi (3) Ezoteryka, UFO (108) Poradniki (386) Komiksy (25) Erotyka (20) Humor (17) Audiobooki (1) LITERATURA DLA DZIECI Polska (154)Zagranica (114) Wyd. przed 1950 r. (3) SŁOWNIKI I ENCYKLOPEDIE Słowniki (57)Encyklopedie (11) Wyd. przed 1950 r. (12) KSIĄŻKI KULINARNE Książki kulinarne (147)Wyd. przed 1950 r. (2) KSIĄZKI OBCOJĘZYCZNE Wyd. przed 1950 rokiem (77)Wyd. po 1950 roku (125) RELIGIE, TEOLOGIA Religie, teologia (1186)Wyd. przed 1950 r. (87) Sport, turystyka (606) Wyd. przed 1950 r. (8) MUZYKA Nuty, śpiewniki (75)Pozostałe (51) Wyd. przed 1950 r. (34) MEDYCYNA, ZDROWIE Medycyna, zdrowie (429)Wyd. przed 1950 rokiem (21) PODRĘCZNIKI Do nauki języków (113)Przedmioty podstawowe (31) Przedmioty zawodowe (16) Wyd. przed 1950 r. (6) POZOSTAŁE Albumy (136)Czasopisma (64) Mapy (10) Stara reklama Varia (3)Autografy, dedykacje (11) |
Opis: PTE, 1995, str 240, stan db+ ISBN 83-902856-5-7 Spis treści Słowo wstępne Część pierwsza Marketing w systemie zarządzania przedsiębiorstwem Teodor Kramer Orientacja marketingowa przedsiębiorstw polskich: wyzwania i zagrożenia. Jerzy Altkorn Marketing a procesy restrukturyzacji przedsiębiorstwa. Maciej Miszewski Bariery rozwoju orientacji marketingowej a procesy prywatyzacyjne. Ewa ZemarhMiszewska Uwarunkowania orientacji marketingowej w przedsiębiorstwach państwowych. Mariusz Bratnicki Marketing w procesie integracji funkcji zarządzania przedsiębiorstwem. Leszek Żabiński Marketing a system zarządzania przedsiębiorstwem i biznesem. Część druga Badania na potrzeby zarządzania marketingowego przedsiębiorstwem Józefa Kramer Metody przydatne do budowania podstaw strategii przedsiębiorstwa. Maria Romanowska Analiza strategiczna przedsiębiorstwa. Badania sektorowe. Ewa Kieżel Konsument jako obiekt badań marketingowych. Zofia Kędzior Z praktyki badań marketingowych rynku produktów przemysłowych. Katarzyna BilińskaJleformat Joanna Wiechoczek Analiza profilów marketingowych jednostek produkcyjnych przedsiębiorstwa wielozakładowego na potrzeby wyboru strategii restrukturyzacji. Mirosława Malinowska Wspomaganie komputerowe procesów decyzyjnych w marketingu: możliwości aplikacji przez polskie przedsiębiorstwa. Część trzecia Strategia marketingowa w procesie zarządzania marketingowego Roman Niestrój Koncepcja marketingowa a profil strategiczny przedsiębiorstwa. Jan W. Wiktor Strategia niszy rynkowej - szansa czy pułapką dla małych i średnich firm. Maja Szymura-Tyc Podstawy wyboru strategii konkurencji przedsiębiorstw zagranicznych na rynku polskim Krystyna Śliwińska Marketingowa strategia produktu - teoria i praktyka. Anna Czubata Strategia dystrybucji producenta (podstawy metodyczne projektowania). Joanna Lodziana-Grabowska Proces określania programu promocyjnego firmy. Mirosława Pluta-Olearnik Dostosowanie instrumentów marketingowych do specyfiki działania firmy. Teresa Żabińska Tour operator jako podmiot współczesnego rynku turystycznego. Część czwarta Dylematy planowania marketingowego Marian Ingram Uwarunkowania i dylematy planowania marketingowego w przedsiębiorstwach polskich. Janusz Olearnik Dylematy metodyczne planowania marketingowego. Wiesław Nowicki Podstawy informacyjne strategii i planu marketingowego producenta stopu manganu (przykład praktyczny). Nota o autorach |