|
» PROMOCJE !!! » NOWOŚCI !!! PROMOCJE (33)   PROFESJONALNE MYCIE, CZYSZCZENIE PŁYT WINYLOWYCH (1)TECHNIKA I MECHANIKA Fotografia (54)Mechanika (183) Elektryka, Elektronika (382) Architektura i budownictwo (205) Technika (565) Automatyka (66) Wyd. przed 1950 r. (51) NAUKI ŚCISŁE Matematyka (243)Chemia (212) Fizyka (117) Informatyka (84) Astronomia (16) Wyd. przed 1950 r. (39) NAUKI HUMANISTYCZNE I SPOŁECZNE Pedagogika (232)Psychologia (217) » Ekonomia i zarządzanie, prawo (283) Polityka, politologia (74) Sztuka i kultura (340) Językoznawstwo, polonistyka (333) Etnologia, antropologia (72) Etyka (8) Socjologia (71) Filozofia (186) Wyd. przed 1950 r. (52) NAUKI PRZYRODNICZE Biologia (213)Geografia (36) Geologia, geodezja (75) Ekologia (52) Rolnictwo, zootechnika (51) Wyd. przed 1950 r. (44) HISTORIA Polski (747)Powszechna (303) Biografie, wspomnienia (603) Wyd. przed 1950 (63) LITERATURA POPULARNA Proza i dramat polski (475)Proza i dramat zagraniczny (630) Książki wydane przed 1950 rokiem (430) Fantastyka, Science-fiction (123) Książki popularnonaukowe (254) Horror (34) Poezja (138) Sagi (3) Ezoteryka, UFO (108) Poradniki (386) Komiksy (25) Erotyka (20) Humor (17) Audiobooki (1) LITERATURA DLA DZIECI Polska (154)Zagranica (114) Wyd. przed 1950 r. (3) SŁOWNIKI I ENCYKLOPEDIE Słowniki (57)Encyklopedie (11) Wyd. przed 1950 r. (12) KSIĄŻKI KULINARNE Książki kulinarne (147)Wyd. przed 1950 r. (2) KSIĄZKI OBCOJĘZYCZNE Wyd. przed 1950 rokiem (77)Wyd. po 1950 roku (125) RELIGIE, TEOLOGIA Religie, teologia (1186)Wyd. przed 1950 r. (87) Sport, turystyka (606) Wyd. przed 1950 r. (8) MUZYKA Nuty, śpiewniki (75)Pozostałe (51) Wyd. przed 1950 r. (34) MEDYCYNA, ZDROWIE Medycyna, zdrowie (429)Wyd. przed 1950 rokiem (21) PODRĘCZNIKI Do nauki języków (113)Przedmioty podstawowe (31) Przedmioty zawodowe (16) Wyd. przed 1950 r. (6) POZOSTAŁE Albumy (136)Czasopisma (64) Mapy (10) Stara reklama Varia (3)Autografy, dedykacje (11) |
Opis: Branta 1998, str. 410, stan db. Zaznaczenia OD WYDAWCY Do niedawna uważano, że reklama jest niepotrzebna, ponieważ dobry towar sam się sprzeda. Dzisiaj nikt już nie pamięta o tym sloganie, a specjaliści od reklamy utwierdzili nas w przekonaniu, że jest ona rzeczywiście dźwignią handlu. Reklama jako jedna z ważniejszych dziedzin działalności marketingowej jest szeroko omawiana w literaturze ekonomicznej i w poradnikach dla praktyków. Aby zapewnić sukces ekonomiczny produktu, nie wystarczy jednak być tylko specjalistą od marketingu. Odkrycie tajemnicy skuteczności reklamy leży w poznaniu psychologicznych prawidłowości zachowań konsumenckich. Nie sposób dobrze reklamować produkt bez znajomości psychologicznych mechanizmów wpływu reklamy na zachowanie konsumenta. Dotychczas brakowało na polskim rynku wydawniczym publikacji poświęconej psychologii konsumenta i reklamy. Książka „Psychologia konsumenta i reklamy" jest pierwszym opracowaniem z tej dziedziny. Autorzy publikacji - Anna Jachnis i Jan F. Terelak z Katedry Psychologii Pracy i Stresu Akademii Teologii Katolickiej - podjęli się z powodzeniem wypełnienia tej luki. Celem książki jest przedstawienie psychologicznych uwarunkowań zachowań konsumenckich oraz czynników wpływających na skuteczność reklamy. W początkowych rozdziałach omówiono psychologiczne mechanizmy zachowania konsumenta jako jednostki indywidualnej. W kolejnych rozdziałach przedstawiono zachowanie konsumenta jako jednostki społecznej, podlegającej wpływom rodziny, grupy partnerskiej, klasy społecznej i kultury. Omawiane prawidłowości ilustrowano badaniami eksperymentalnymi oraz przykładami reklam prezentowanych w polskich mediach. Książka ta jest adresowana do studentów, psychologów, socjologów, twórców reklam, specjalistów od marketingu, a także czytelników zainteresowanych psychologicznymi mechanizmami zachowar konsumentów i wpływem reklamy na zachowanie ludzi. |